הרצליה גברה על אשדוד 87:90 לאחר הארכה

בנט וסואץ-קרני. חוגגות בסיום
בנט וסואץ-קרני. חוגגות בסיום | צילום: לירון מולדובן, מנהלת הליגה

ה"סופר-קאפ" הסתיים בניצחון של מחזיקת הגביע. רמת חן – רמה"ש 70:89

(גודל טקסט)

המחזור ה-2 בליגת אתנה ווינר הסתיים הערב (שני) בקול תרועה רמה. במשחק המרכזי השיגה בנות הרצליה ניצחון השני העונה לאחר הארכה (86:91) על מכבי אשדוד. רמת חן/בליך המשיכה את הדהירה שלה בפתיחת העונה עם ניצחון ביתי על רמה"ש (70:89). אס"א ירושלים שמרה על מאזן מושלם אף היא עם ניצחון ביתי משלה על הפועל פ"ת (76:83). במשחק נוסף הביסה הפועל ראשל"צ בחוץ את אליצור חולון (58:85).

 

בנות הרצליה – מכבי אשדוד 87:90 (לאחר הארכה)

המשחק שהוגדר בין חובבי כדורסל הנשים כ 'סופר-קאפ' בין מחזיקת הגביע לאלופה אשתקד, אכן סיפק את הסחורה. לאחר מותחן שהסתיים בהארכה (78:78 בתום הזמן החוקי), הוכיחה הקבוצה מהרצליה הרבה אופי, לב ונשמה גדולה בדרך לניצחון יוקרתי שצפוי להוסיף לה הרבה ביטחון לקראת המשך הדרך. מעל כולם בלטה ג'סטין תומאס שלהטה לאורך כל הערב עם 32 נקודות, והוסיפה שלשת קלאץ' נוספת בהארכה שהבטיחה את הניצחון המקומי.

 

 

קטיה לויצקי שחגגה 30 קיוותה למתנת יום הולדת בדמות ניצחון, אולם למרות משחק נהדר שלה, בו כמעט השלימה דאבל-דאבל, היא וחברותיה נאלצו בצהוב-כחול נאלצו לצאת בצד המפסיד של הערב. 

 

דורון. הפעם היא בצד המפסיד (לירון מולדובן, מנהלת הליגה)

 

מכבי רמת חן/בליך – רמה"ש 70:89

רמת חן/בליך ממשיכה בפתיחת העונה הנהדרת שלה. החבורה של אלי רבי ושירה העליון לא התקשתה בזיסמן מול רמה"ש והכריעה מעשית את ההתמודדות כבר במחצית המשחק. ארבע שחקניות רמת חן/בליך קלעו בספרות כפולות, בניצוחן הטריו הופקינס, גרדנר ושפיר. רמה"ש עם הפסד שני רצוף תקווה להשיג את הניצחון הראשון בשבוע הבא מול אליצור 'גולדן טורס' חולון.

 

אס"א ירושלים – הפועל פתח תקווה 76:83

בשקט בשקט הקבוצה מהבירה סופרת כבר ניצחון שני מתחילת העונה ושומרת על מאזן מושלם. בועז טייב חייב הרבה תודות לשמילה האמפטון שהייתה בלתי ניתנת לעצירה הערב עם דאבל דאבל של 36 נקודות ו-17 ריב' על הראש של היריבה ממלאבס, שתתנחם מצידה במחצית שנייה טובה שלה.

 

אליצור חולון – הפועל ראשל"צ 85:58

 

הקבוצה מעיר היין התאוששה מהתבוסה במחזור הפתיחה לרמת חן/בליך והשיגה ניצחון ראשון העונה. אשלי שילדס עם 22 נק' נעזרה בסיוע של 25 נקודות מהישראליות, בדרך לתצוגה התקפית יפה של 85 נקודות ואחוזים נאים מהשדה. חולון תחפש את ניצחון הבכורה מול רמה"ש.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי