ענבר: "הקמפיין הקרוב יהיה כמו בכדורגל"

דורון. קרב לא פשוט מול טורקיה
דורון. קרב לא פשוט מול טורקיה | צילום: באדיבות איגוד הכדורסל

מאמן נבחרת הנשים מתכונן למוקדמות אליפות אירופה: "נעשה את המקסימום"

(גודל טקסט)

אחרי אימון הבוקר (ראשון) באולם בכפר בלום, סיימה נבחרת כדורסל הנשים של ישראל את מחנה האימון שלה, שהתחיל ביום רביעי האחרון וכלל בסך הכל שמונה אימונים. המחנה היה הראשון והאחרון שצפויה לנבחרת לפני המשחקים נגד טורקיה בחוץ ורומניה בבית בסוף חודש נובמבר.

 

"למחנה היו שתי משמעויות עיקריות: הראשונה להחזיר את כולן לסוג של מסגרת אחרי הפגרה ולאור העובדה שאין לנו הרבה זמן להתכונן למשחקים, והשנייה לשלב שש בנות צעירות מנבחרת העתודה", סיכם המאמן עדן ענבר בראיון לאתר איגוד הכדורסל, "הבנות הביאו איתן דם חדש במובן החיובי ואנרגיות שהיינו זקוקים להן בנבחרת, מבלי שהדבר פגע ביכולת המקצועית. התנאים היו מצוינים, עבדנו קשה חמישה ימים עם שמונה יחידות אימון ובהחלט יצרנו בסיס והעקרונות וההרגלים שעליהם נבנה את שיטת המשחק שלנו בקמפיין".

 

 

על העובדה שהנבחרת תיכנס לקמפיין ללא תקופת הכנה משמעותית אמר המאמן: "זה יהיה כמו בכדורגל ולכן היה לנו חשוב לעשות את המחנה". על הצעירות החדשות – אופיר בנט, דניאל רבר, עדן פורת, טל לב, יעל גלילי ועדן רוטברג – אמר ענבר: "באופן אישי הן הפתיעו לטובה ביכולת שלהן ובעיקר בהתנהלות על המגרש ומחוץ לו. זה היה בהחלט דבר מרענן, מפתיע וחיובי בראייה ארוכה טווח".

 

"על פניו המשחק הקשה ביותר בקמפיין הוא הראשון נגד טורקיה", ניתח ענבר את לוח המשחקים, "זו נבחרת שסיימה במקום החמישי באירופה, עלתה לאולימפיאדת ריו 2016 וטובה באופן משמעותי משאר הנבחרות בבית. אבל בספורט כמו בספורט צריכים אנחנו צריכים להסתכל על עצמנו, להגיע מוכנים ולעשות את המקסימום. ברור שכעבור ארבעה ימים בארץ נגד רומניה זה משחק שחייבים לנצח. רומניה דורגה בקבוצת האיכות השנייה וזו בהחלט נבחרת שאנחנו יכולים להתמודד איתה וחייבים לנצח".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי