אליפות 3 ברצף לאשדוד, שהשלימה דאבל

אימפריה חדשה בכדורסל הנשים
אימפריה חדשה בכדורסל הנשים |

חזרה ממינוס 14 וניצחה 72:78 את רמת חן בחוץ. שי דורון: "הלב ניצח את המשחק"

(גודל טקסט)

בעבר היו אלה אליצור רמלה ורמת השרון שהובילו את כדורסל הנשים בישראל – אבל בהווה יש שליטה אחרת. מכבי אשדוד זכתה הערב (שני) באליפות שלישית ברציפות, והשלימה דאבל שני בתולדותיה, אחרי 72:78 על מכבי רמת חן במשחק החמישי והמכריע בסדרת הגמר.

רמת חן, שחיפשה אליפות היסטורית, פתחה מצוין את המשחק הגורלי וכבר עלתה ליתרון של 14 נקודות. אלא שהשחקניות של עדן ענבר, כיאה לאלופות, לא נשברו, נגסו ועוד ועוד בהפרש ולקראת הסיום כבר הובילו בבטחון, בדרך לניצחון גדול וחגיגה ענקית. רמת חן נחלה הפסד ביתי ראשון העונה – בזמן הכי לא מתאים.

"המשחק הזה היה בול כמו העונה שלנו. התחיל קשה ונגמר טוב. אני שמחה שלייני סלווין במשחק האחרון שלה זכתה גם באליפות וגם בגביע. הלב ניצח את המשחק", סיכמה שי דורון הנרגשת. מנגד, שירה העליון, מאמנת רמת חן, התקשתה למצוא מילים: "כואב לי. עשינו משחק מדהים שסיכם עונה מיוחדת. כל מילה שאגיד יגרע. הגיע לנו לנצח".


אליפות שלישית ברציפות, דאבל שני בתולדות המועדון (עדי אבישי)

שי דורון, איך לא, הובילה את הדאבליסטית הטריה עם 16 נקודות. טלישה רייט הצטיינה גם כן עם 15 נקודות, 9 אסיסטים ו-8 כדורים חוזרים. 19 נקודות מנגד של רבקה גארדנר היו מעט מדי עבור רמת חן, שתנסה לעשות היסטוריה פרטית בעונה הבאה.


"הלב ניצח את המשחק". דורון (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי