החתמת ענק לאליצור חולון: מורגן טאק חתמה בקבוצה. בנקס בהרצליה

מורגן טאק
מורגן טאק | אתר רשמי

השחקנית המעוטרת מצטרפת מה-WNBA ותחזק את הסגל של רועי אייזנברג שאמר: "תהיה חוויה לכל הליגה". ההרצליינות זכו גם הן לחיזוק בדמות אקסית מכללת אוסטין פי

(גודל טקסט)

החתמה מרשימה לאליצור חולון. מורגן טאק (23, 1.88), בחירה שלישית בדראפט 2016, ואלופת ה-NCAA ארבע פעמים ברציפות עם קונטיקט, מצטרפת מליגת ה-WNBA שם הופיעה בשנתיים האחרונות במדי קונטיקט סאן. בנוסף זכתה טאק עם נבחרת ארה"ב הצעירה ב-2012 וב-2013 במדליית הזהב באליפות העולם.


רועי אייזנברג מאמן אליצור חולון אמר: "חיכינו זמן רב למורגן. לא בכל יום מגיעה שחקנית בסדר גודל שלה לשחק בארץ. אין לי ספק שזאת הולכת להיות חוויה לכל הליגה, ולאליצור חולון בפרט". גם יו"ר הקבוצה מנחם וידהורן התלהב: "זו החתמה מדהימה מבחינתנו, מאז סינדי בראון האגדית ששיחקה באליצור חולון והיתה בחמישייה של נבחרת ארה"ב למשחקים האולימפיים בסיאול 88, לא היתה כזאת שחקנית פה".
 

במקביל, בנות הרצליה החתימה את טיארה בנקס (22, 1.90 מטר), ששיחקה ארבע עונות במכללת אוסטין פי ושתפה פעולה עם הרכזת טישה גראיי. בנקס, שתהא זו עבורה עונה ראשונה מחוץ לארה"ב, רשמה 19 נקודות בממוצע למשחק ו-8 כדורים חוזרים ב-25 דקות משחק בממוצע.


בנקס. תתאקלם בארץ?

בנקס. תתאקלם בארץ?


עמית הלמן, המנהל המקצועי של בנות הרצליה אמר לאחר ההחתמה: "אנחנו שמחים על צרופה של בנקס. מדובר בשחקנית המצויה בתהליך של שיפור בשנתיים האחרונות. שחקנית שעובדת קשה מאוד הן על הצד הפיזי שלה והן על יכולת המשחק. היא בעלת יכולת יוצאת דופן בייצור נקודות בצבע ומתחת לסלים. להערכתנו אנחנו בונים סגל רעב ומחויב, ומחכים בקוצר רוח לפתיחת העונה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי