קול מן העבר: 71:79 לרמלה על רמת השרון

אלי רבי
אלי רבי | צילום: עדי אבישי

המשחק שהיה פעם הקלאסיקו של כדורסל הנשים הפגיש בין שתי קבוצות מרכז הטבלה והמארחות יצאו עם ידן על העליונה. אפס נקודות לספסל רמה"ש. הפסד ראשון למכבי בנות אשדוד, רמת חן/בליך נותרה מושלמת

(גודל טקסט)
בימים עברו, המשחק בין אליצור רמלה לרמת השרון היה נחשב הסופר קלאסיקו של כדורסל הנשים בישראל. הערב נפגשו שתי הקבוצות כשהן ממוקמות במרכז הטבלה בואכה תחתית.


רמלה יצאה עם ידה על העליונה וניצחה 71:79 בתום רבע רביעי של גארבג' טיים יחסי, בזכות רבע שלישי גדול של המארחות (10:21). המאמן המנצח אלי רבי חגג בסיום ואמר: "שמח שהצלחנו להפוך פיגור במחצית הראשונה לניצחון".



ג'ני סימס ואדוט בולגק כיכבו עם 42 נקודות משותפות, ונעמה שפיר הוסיפה 14 משלה שעזרו לרמלה לנצח. מנגד האורחות סבלו מיום נוראי של שחקניות הספסל, שלא קלעו ולו נקודה אחת.


עוד הערב, מכבי בנות אשדוד, האלופה, ספגה את הפסדה הראשון העונה כשנכנעה 80:69 במשחק ביתי מול אליצור חולון. טיפאני הייז, כוכבת אשדוד, ספגה שתי עבירות טכניות ברבע הראשון, הורחקה מהמשחק ומאותו רגע עבר המשחק לשליטה מוחלטת של חולון שבסיום הרבע השלישי קבעה הפרש שיא של 22 נקודות.


בעקבות הפסדה של אשדוד, מכבי רמת חן/בליך,סגנית האלופה, הפכה ליחידה שמאזנה נקי אחרי שהערב גברה במשחק חוץ על בנות הרצליה 61:75 ושיפרה את מאזנה ל-0:4.


בנוסף לכך, מכבי רעננה ספגה גם היא  הערב הפסד ראשון העונה כשנכנעה 67:58 במשחק חוץ לעולה החדשה הפועל פתח תקווה והפועל ראשון לציון  השיגה ניצחון בכורה העונה בזכות 57:86 על סוגרת הטבלה בני יהודה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי