אליצור רמלה גברה 71:79 על מכבי אשדוד

נעמה שפיר
נעמה שפיר | עודד קרני, איגוד הכדורסל

אחרי שלוש שנים וחצי ללא "הקלאסיקו של כדורסל הנשים", בולג'ק, סימס ושפיר הוליכו את העולה החדשה לניצחון מרשים. רעננה הפתיעה 68:75 את רמת חן/בליך

(גודל טקסט)

אליצור רמלה, העולה החדשה לליגת הנשים הבכירה, רשמה הערב ניצחון (שני) חוץ גדול על האלופה מכבי אשדוד, 71:79 במה שהיה בזמנו קלאסיקו של כדורסל הנשים של ישראל שחזר לאחר פגרת הנבחרת. היה זה הפסדה השני של אשדוד העונה והמפתיע הוא ששני ההפסדים היו בבית.

רמלה, שלא ניצחה את אשדוד מזה שלוש שנים וחצי, רשמה את התוצאה הבולטת ביותר של המחזור השישי בליגה הודות להצטיינותן של אדוט בולג'ק עם 21 נקודות ותשעה כדורים חוזרים, ג'ני סימס עם 13 נקודות ונעמה שפיר, ששיחקה כשמסיכה על פניה עקב סדק באפה, סיימה עם 11 נקודות.

עוד הערב, מכבי רעננה הפתיעה את סגנית האלופה ומחזיקת הגביע מכבי רמת חן/בליך עם ניצחון 68:75. רעננה, במשחק ביתי, הנחילה הפסד שני ברציפות לרמת חן. קריסמה פן תרמה 17 נקודות ו-17 ריבאונדים והייתה מכוכבות הניצחון ביחד עם אריאל אדוארדס שהוסיפה 19 נקודות ותשעה ריבואנדים. שיר תירוש הוסיפה 16 לרעננה.נייקה קופי קלעה 18 לזכות רמת חן/בליך.

בדרבי של השרון, בנות הרצליה ניצחו בביתן את א.ס. רמת השרון 71:74 במשחק בו בלטה אופיר בנט עם 17 נקודות לזכות המנצחות. שי קלי מנגד קלעה 22 נקודות. עוד הערב, הפועל ראשון לציון הפסידה בביתה לאליצור חולון 73:72 ובקרב העולות החדשות ניצחה בני יהודה 71:77 בחוץ את הפועל פתח תקווה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי