כמו גדולות: 63:65 לנבחרת הנשים על נבחרת יוון

נבחרת הנשים
נבחרת הנשים | איגוד הכדורסל

מוקדמות אליפות אירופה: 27 נקודות ו-16 ריבאונדים של אלישה קלארק, הביאו לניצחון הענק, בצד יכולת טובה של דניאל דיאמנט ושי דורון. ביום רביעי נגד בריטניה

(גודל טקסט)

ניצחון ביתי ענק הערב (שבת) לנבחרת הנשים של ישראל 63-65 על נבחרת יוון החזקה שסיימה במקום הרביעי באליפות אירופה האחרונה. אלישה קלארק הייתה מעל כולן עם משחק נהדר, אבל דניאל דיאמנט היא זו שהייתה עם שלושת מהלכי הניצחון בסיום המשחק. עם הניצחון הזה עלתה ישראל למאזן של 1-2 בבית. ביום רביעי תארח הנבחרת את בריטניה למשחק נוסף במוקדמות אליפות אירופה.

ישראל פתחה טוב את המשחק והוליכה לאורך רוב דקות המחצית הראשונה. קטיה לויצקי הראתה יד רכה מחצי מרחק והובילה את ישראל יחד עם אלישה קלארק שתרמה גם בנקודות וגם בריבאונד. לויצקי ספגה את העבירה השלישית שלה כשנשארו שתי דקות לסיום המחצית הראשונה אבל דקות טובות של דניאל דיאמנט שמרו את ישראל ביתרון 31-33 בהפסקה. קלארק סיימה את המחצית הראשונה עם 12 נקודות, 9 ריבאונדים ו-3 אסיסטים. הרבע השלישי היה צמוד, היתרון התהפך מצד לצד והנבחרת נכנסה לבעיית עבירות כשגם לויצקי וגם דיאמנט ספגו את העבירה הרביעית מוקדם מאוד. אלישה קלארק התעוררה ועם מספר פעולות יפות שמרה את היתרון ישראלי בסיום הרבע, 51-52.

עם פתיחת הרבע האחרון, יצאה לויצקי בעבירה חמישית והיווניות עלו ליתרון אבל שלשת ענק של נעמה שפיר השאירה את ישראל במשחק. קלארק ושי דורון שספגה את העבירה הרביעית שלה, תרמו בהתקפה ברבע הזה בצורה נהדרת וחצי דקה לסיום קלארק קבעה 61-62 לישראל. ספנאו החזירה את היתרון ליוון עם שתי קליעות מדויקות מהקו, 23 שניות לסיום, אבל ג'אמפ נהדר של דניאל דיאמנט 15 שניות לסיום נתן לישראל את היתרון, 63-64. היווניות הלכו למהלך האחרון, בסופו חסימה ענקית של דיאמנט יחד עם סחיטת עבירה וקליעת נקודה אחת מהקו הספיקו לישראל לנצח 63-65 את יוון.

קלעו לנבחרת ישראל: קלארק 27 (16 ריב', 6 אס', 4 חט'), דורון 12, דיאמנט 10, לויצקי 8, שפיר 7, טל לב 1.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי