אשדוד דרסה את חולון 57:78 וזכתה בגביע המדינה לנשים

מכבי בנות אשדוד
מכבי בנות אשדוד | דני מרון

הצהובות שלטו במשחק לכל אורכו וזכו בתואר בפעם הרביעית בתולדות המועדון. טיפני הייז להטה עם 23 נקודות ו-8 ריבאונדים. הפסד שני ברציפות בגמר לסגולות

(גודל טקסט)
 מכבי בנות אשדוד זכתה הערב (חמישי) בגביע המדינה בפעם הרביעית בתולדות המועדון כאשר דרסה את אליצור חולון 57:78 בגמר בו היא שלטה ללא עוררין. לפני פתיחתו של הגמר נערך טקס לליעד סואץ קרני, שפרשה מכדורסל וקיבלה מגן הוקרה מיו"ר איגוד הכדורסל עמירם לוי ומשרת התרבות והספורט מירי רגב.


בנות אשדוד טיילו ברבע הראשון שהסתיים ב-9:22 לטובתן. הרבע השני המשיך בדיוק באותו כיוון ואשדוד ניצחה בו 11:21 וירדה למחצית ביתרון מבטיח של 20:43. טיפני הייז סיימה את 20 הדקות הראשונות עם 15 נקודות ושישה ריבאונדים.



ברבע השלישי אשדוד נחלשה מעט ואפשרה לחולון לחזור למשחק. הסגולות שיחקו בצורה אגרסיבית והצליחו להוריד את ההפרש עד ל-15 נקודות, אלא שאז הופקינס נכנסה לעניינים והרבע הסתיים ב-36:57 לאשדוד.



אדאמס נאבקת מתחת לסל (דני מרון)


חולון פתחה את הרבע האחרון עם חמש נקודות מהירות שנתנו לקהל הסגול תקווה, אך שי דורון הייתה שם עבור אשדוד והגיבה עם שלשה ועבירה שהייתה גם החמישית של ברדפורד שסיימה את המשחק בשלב מוקדם. מאותו רגע חולון הרימה ידיים והחגיגות של הבנות בצהוב נפתחו.


קלעו לאשדוד: הייז 23 נקודות ו-8 ריבאונדים, לויצקי 17 ו-5 אסיסטים, שי דורון 13, פרסלי, 12, צ'לסי הופקינס 9 ו-11 ריבאונדים, ג'קסון 4.


קלעו לחולון: אדאמס 19 נקודות ו-12 ריבאונדים, ברדפורד 18, צ'ונג 10.




אשדוד חוגגת גביע רביעי (דני מרון)

גמר במעמד צד אחד (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי