לורן גודווין ואמילי ספקטור חתמו באליצור חולון

לורן גודווין
לורן גודווין | אתר רשמי

בוגרת מכללת אוקלהומה סטייט, שנבחרה בסיבוב השני בדראפט האחרון, מצטרפת אל המתאזרחת שעזבה את מכללת טקסס. היו"ר מנחם וידהורן: "הוכחנו שאנחנו יודעים לבחור רוקיות המתאימות לישראל"

(גודל טקסט)

קבוצת הנשים של אליצור חולון ממשיכה להתחזק לקראת העונה הקרובה והיום (שלישי) היא הודיעה על החתמתן של לורן גודווין (24, 1.75 מטר) שמצטרפת כשחקנית זרה ואמילי ספקטור (24 ,1.80 מטר) שתשחק כמתאזרחת.

גודווין היא בוגרת מכללת אוקלוהומה סטייט, נבחרה בדראפט האחרון של ה-WNBA בסיבוב השני במקום ה-18 על ידידאלאס ווינגס, לאחר שהעמידה בעונתה האחרונה במכללה ממוצעים גבוהים של 21 נקודות בממוצע למשחק עם 7 ריבאונדים ו-6.7 אסיסטים בממוצע.

ספקטור המחזיקה בדרכון ישראלי חתמה לשלוש שנים. היא מגיעה לאליצור חולון ממכללת טקסס, בה העמידה ממוצעים של 10.6 נקודות ו-6 ריבאונדים בממוצע למשחק. היא יכולה לשחק בשתי עמדות הפוורד.

מנחם וידהורן, יושב ראש הקבוצה אמר: "גודווין היא רכזת עם פוטנציאל גדול להיות אחת השחקניות היותר מעניינות שהגיעו לישראל בשנים האחרונות. אנחנו באליצור חולון כבר הוכחנו שאנחנו יודעים לבחור שחקניות רוקיות המתאימות לליגה הישראלית. ספקטור היא תוספת כוח רצינית לסגל שלנו. עד כה גיבשנו סגל שחקניות איכותי, מסקרן ואטרקטיבי לקראת העונה הקרובה". גודווין וספקטור מצטרפות לג'ורדן הופר, שיי קלי, לימור פלג ונופר שלום שחתומות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי