מחזיקת גביע המדינה הודחה בביתה בשמינית הגמר

שירה העליון
שירה העליון | עודד קרני, ליגת ווינר נשים

הדאבליסטית מכבי אשדוד, נכנעה 77:75 למכבי רמת חן אחרי מותחן מרתק. המנצחת תפגוש בשלב הבא את אליצור חולון, גם הפועל ראשל"צ ברבע הגמר, מול אליצור חולון, אחרי 91:95 על בני יהודה

קבוצות: מכבי אשדוד
(גודל טקסט)
האלופה ומחזיקת גביע המדינה לנשים, מכבי אשדוד, הודחה הערב (חמישי) כבר בשמינית הגמר, אחרי שהפסידה בביתה 77:75 למכבי רמת חן, אחרי דרמה גדולה בסיום. אשדוד הוליכה 58:61 בתום הרבע השלישי, אבל ריצה נהדרת של האורחת בפתיחת הרבע האחרון עם 0:9,  הובילה למותחן. רמת חן זכתה בכדור, חמש שניות לסיום, כשהיא ביתרון 75:76.


טיירה ראפין-פראט נבלמה בעבירה וקלעה פעם אחת, צ'לסי הופקינס מנגד, זרקה כדור שפגע בטבעת והניצחון הוא של האורחות הצוהלות והמאמנת שירה העליון. טיירה ראפין-פראט בלטה ברמת חן עם 24 נקודות, ויקטוריה ויויאנס הייתה הקלעית הבולטת של אשדוד עם 20 נקודות. רמת חן תפגוש ברבע הגמר, ב-7 בפברואר, את אליצור חולון.


גם הפועל ראשל"צ עלתה לרבע הגמר, אחרי שניצחה במשחק צמוד 91:95 את בני יהודה. ראשל"צ תפגוש בשלב הבא את מכבי רעננה. ג'יליאן אלין בלטה בראשל"צ עם 30 נקודות, עדי לוקס קלעה 24. בבני יהודה בלטו לורן גודווין ושיילה קופר (14 ריבאונדים), עם 27 כ"א.


עוד ברבע הגמר: בנות הרצליה – רמת השרון, הפועל פ"ת – אליצור רמלה.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי