ניצחונות לאשדוד ולרמלה בפתיחת סדרות חצי גמר הפלייאוף

שי דורון
שי דורון | לירון מולדובן, ליגת ווינר נשים

מכבי בנות אשדוד גברה על מכבי רמת חן/בליך 73:75, במשחק השני אליצור רמלה הכניעה 49:68 את הקבוצה שסיימה את הבית העליון במקום השני, אליצור חולון

(גודל טקסט)

מכבי בנות אשדוד ואליצור רמלה רשמו הערב (חמישי) ניצחונות במשחקים שפתחו את סדרות חצי גמר הפלייאוף בליגת ווינר לנשים, מול מכבי רמת חן/בליך ואליצור חולון בהתאמה). הקבוצה של גלעד כץ השיגה 73:75 דרמטי בביתה, בעוד דווקא הקבוצה שסיימה את הליגה בעונה הסדירה נחלה הפסד ביתי מביך, 68:49.

מכבי בנות אשדוד – מכבי רמת חן/בליך 73:75
בסיומה של דרמה גדולה באשדוד, האלופה השיגה ניצחון ביתי יקר ועלתה ל-0:1 בחצי הגמר – במשחק בו ניצלה למעשה הודות להחטאה של אלכס הארדן עם הבאזר. להארדן מרמת חן היה את הכדור האחרון אחרי איבוד כדור של דניאל אדאמס והיא גם לקחה ואת הזריקה האחרונה, אבל החטיאה בשנייה האחרונה והניצחון הקריטי נשאר באשדוד.

קלעו לאשדוד: דניאל אדאמס 19, ויקטוריה ויויאנס 16, צ'לסי הופקינס 13 (12 ריבאונדים), אליסה בארון 12, ירדן גוט ושי דורון 7 כ"א, אנט סנואו 1.

קלעו לרמת חן/בליך: אדוט בוג'אק 20 (12 ריבאונדים), טיירה ראפין-פראט 13, נעמה שפיר, אלכס הארדן וטל לב 11 כ"א, קטיה לויצקי 7.


הופקינס חודרת לסל (לירון מולדובן, באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל)

אליצור חולון – אליצור רמלה 68:49
הקבוצה של אלי רבי הצליחה להשיג ניצחון קליל על חולון במשחק הראשון ביניהן, תוצאה שהעניקה למחזיקת הגביע יתרון מוראלי ובעיקר 0:1 עוד לפני משחק הבית בשבוע הבא. כזכור, בבית העליון רמלה הייתה במקום השני עד מחזורי הסיום, אלא ששלושה הפסדים רצופים ומנגד ניצחונות רצופים של חולון גרמו למהפך אותו חולון לא ניצלה, לפחות לא במשחק הפתיחה.


קלעו לחולון:
שי קלי 18 (12 ריבאונדים), אלכב בנטלי 13, ג'ורדן הופר, לימור פלג ונופר שלום 6 כ"א.

קלעו לרמלה: טיפאני מיטצ'ל 26, אליסון הייטאוור 20, אלכס כהן 9, ג'יימי נארד 6 (15 ריבאונדים), שירן צעירי 3, סהר דגן ודניאל דיאמנט 2 כ"א.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי