חיזוק משמעותי: רבקה גארדנר חתמה בבנות הרצליה

רבקה גארדנר
רבקה גארדנר | האתר הרשמי

קבוצתו של קורי קאר החזירה את האמריקאית בת ה-29, שנבחרה בסיום העונה בחמישיית העונה ביורוקאפ, לקדנציה שנייה בישראל : "אנחנו מאוד נרגשים, היא אישיות ואדם איכותי מאוד", אמר המאמן

(גודל טקסט)

 קבוצת הנשים בכדורסל של בנות הרצליה ממשיכה בהרכבת הקבוצה לעונת המשחקים הקרובה 2019/2020. הרצליה החתימה היום (חמישי) את רבקה גארדנר (29, 1.85 מטרים), בוגרת UCLA, החוזרת לקדנציה שנייה בישראל. בעבר שיחקה בהפועל פתח תקווה ,אליצור חולון ומכבי רמת חן/בליך והייתה אחת הזרות הטובות בליגה בשנים אלו.

ב-2016 עזבה את ישראל לטובת הליגה הטורקית החזקה שם שיחקה באוסמניה, איסטנבול יונברסטי ובעונה שעברה סיפקה נתונים מרשימים באורמן שם רשמה: 15.2 נק',6.4 ריב, 3.1 אס ו-1.8 חטיפות. ביורוקאפ הייתה לרבקה עונה נהדרת ואף נבחרה לחמישיית.

המנהל המקצועי ,עמית הלמן, אמר לאחר ההחתמה: "תענוג לצרף שחקנית כמו גארדנר. מנהיגה בעלת אופי יוצא דופן שמכירה את הליגה הישראלית. מדובר בשחקנית הגנה מהטובות שהיו כאן, שחקנית שאוהבת לרוץ את המגרש, יכולה לסייע בהובלת הכדור, מבינה את המשחק, בעלת קליעה מצוינת , בעלת יכולת טובה של תנועה ללא כדור. גארדנר יכולה לתרום בכל אספקט של המשחק. הניסיון שלה יעזור לנו מאוד בחדר הלבשה ובמגרש. עבדנו רבות על מנת לצרף אותה הקיץ ואנחנו שמחים שעמדנו במשימה."

קורי קאר מאמן הקבוצה אמר לאחר ההחתמה: "אנחנו מאוד נרגשים שגארדנר הצטרפה למועדון שלנו לעונה הקרובה. היא שחקנית בעלת ניסיון, ששיחקה בעבר בישראל ומאז שיחקה ברמות הגבוהות ביותר באירופה. היא אישיות ואדם איכותי מאוד, מנהיגה ושחקנית מגוונת שיכולה לעשות דברים רבים במגרש. אנחנו מצפים לבואה ולהצטרפותה לקבצה."

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי