אליצור רמלה מתחזקת: בריטני בויד חתמה לעונה הבאה

בריטני בויד
בריטני בויד | Gettyimages

אלופת המדינה ומחזיקת גביע המדינה בכדורסל נשים צירפה רכש מרשים, בדמותה של רכזת ניו יורק ליברטי מה-WNBA. אלי רבי: "היה לי חשוב לאתר רכזת טבעית, שמח שהצלחנו לסכם עם בויד. נקווה ששני הצדדים ייצאו נשכרים"

(גודל טקסט)

החתמה נוצצת לדאבליסטית כדורסל הנשים, אליצור רמלה: בריטני בויד, הרכזת הפותחת של ניו יורק ליברטי מה-WNBA, חתמה בקבוצה של אלי רבי ותחליף את אליסון הייטאוור, שהיתה שותפה בכירה לזכייה באליפות ובגביע המדינה. החתמתה של בויד נעשתה בתום שבועות ארוכים של משא ומתן ושיחות אל תוך הלילה.

הרכזת (25, 1.75 מטר), בוגרת אוניברסיטת קליפורניה, נבחרה במקום ה-9 בדראפט 2015 ע"י הניו יורק ליברטי ומאז משחקת בקבוצה כרכזת הראשונה. בעונה האחרונה שיחקה באדנה הטורקית, בשורותיה העמידה מספרים של 13.5 נקודות, 6.5 כדורים חוזרים, 7.5 אסיסטים ו-3 חטיפות בממוצע למשחק. מאמן רמלה אלי רבי אמר על הרכישה: "היה לי חשוב לנסות ולאתר רכזת טבעית לקבוצה ולשמחתי, לאחר מו"מ לא פשוט, הצלחנו לסכם עם בריטני בויד. נקווה ששני הצדדים ייצאו נשכרים מהחיבור".

בויד נכנסת כאמור לנעליה הגדולות של אליסון הייטאוור, שהיוותה בורג מרכזי בזכייה בדאבל. רבי אישר כי הייטאוור לא תמשיך ברמלה, אך הדגיש: "אליסון היא אחת השחקניות הגדולות שיצא לי לאמן, הן בהיבט המקצועי והן בהיבט האנושי. אני מאחל לה הצלחה בהמשך דרכה".

חיזוק מרשים לדאבליסטית. אליצור רמלה חוגגת (עודד קרני)
חיזוק מרשים לדאבליסטית. אליצור רמלה חוגגת (עודד קרני)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי