ממשיכה להתחזק: אליצור רמלה החתימה את לימור פלג

לימור פלג
לימור פלג | עודד קרני איגוד הכדורסל

אלופת המדינה ומחזיקת גביע המדינה בכדורסל נשים צירפה רכש מרשים בדמותה של הגארדית הוותיקה, שחוזרת לקבוצה לקדנציה שנייה לאחר עשור

(גודל טקסט)

אחרי שהחתימה את בריטיני בויד מניו יורק ליברטי ואת עדן רוטברג מרמת השרון, הודיעה היום (שישי) אלופת ליגת העל בכדורסל נשים ומחזיקת הגביע אליצור רמלה על צירופה של הגארדית הוותיקה לימור פלג, שהיתה הרכזת והקפטנית של אליצור חולון.

פלג, (34, 1.65) חוזרת לקדנציה נוספת בשורות רמלה, לאחר עשר שנים בהן שיחקה בקבוצות רבות ביניהן מכבי רמת חן/בליך, מכבי בנות אשדוד, הפועל ראשל"צ וכאמור אליצור חולון.

את העונה האחרונה בחולון היא סיימה עם העפלה לחצי גמר הפלייאוף ועם ממוצעים של 7.6 נקודות, 3.1 ריבאונדים ו-4.6 אסיסטים בעונה הסדירה לצד 29.6% ל-2 נקודות, 34.6% ל-3 נקודות ו94.1% מהעונשין.

 

חוזרת לקבוצה לאחר עשור. לימור פלג (עודד קרני)

משחקיה הבולטים בעונה שעברה היו בניצחונות של חולון על הפועל פ"ת (מחזור 21) כשקלעה 17 נקודות (5 מ-7 ל-3 נקודות) ומול רמת השרון במחזור ה-12, כשקלעה 17 נקודות עם 4 מ-8 מעבר לקשת.

לימור פלג אמרה: "עבר עשור מאז לבשתי את המדים הצהובים שחורים של אליצור רמלה, ואני שמחה מאד ששוב קיבלתי את ההזדמנות לשחק בשביל עיר ואוהדים שכדורסל הנשים אצלם בלב. אני מאחלת לכולנו עונה מוצלחת ומהנה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי