נשים: הפועל ראשון לציון מינתה את זיו ארז למאמן הקבוצה

זיו ארז
זיו ארז | מנהלת ליגת העל לנשים

המאמן החדש של הראשוניות, אימן בשנים האחרונות את הקבוצות הצעירות של המועדון והוביל אותן להישגים. עם בחירתו הצהיר: "נשחק עם שלוש זרות בלבד, וכל השאר יהיו שחקניות מתוצרת בית"

(גודל טקסט)
קבוצת הנשים בכדורסל של הפועל ראשון לציון, שדורגה בעונה האחרונה במקום השביעי, הודיעה היום (שישי) על מינויו של זיו ארז למאמן הקבוצה אותה אימן בשלוש העונות הקודמות רועי לזר. ארז אימן בשנים האחרונות את הקבוצות הצעירות של המועדון. העונה הוא הוביל את קבוצת הנערות של הפועל ראשל"צ לזכייה בשלושת התארים האפשריים: אליפות הליגה לנערות, גביע המדינה ואליפות בתי הספר. ארז ימשיך לאמן את קבוצת הנערות של המועדון במקביל לעבודתו כמאמן הקבוצה המשחקת בליגת העל.


זיו ארז עסק במשך שנים רבות באימון קבוצות גברים. לפני למעלה מעשור היה עוזרו של דן שמיר בהפועל ירושלים והיה שותף פעמיים לזכייתה של הקבוצה בגביע המדינה. בהמשך עבד כמאמן גברים בליגה הלאומית במכבי ובאליצור ראשון לציון, באליצור רמלה ובאליצור בת ים. בשנים האחרונות הוא מתמקד באימון צעירות והקים בהפועל ראשון לציון מחלקת נערות מפוארת עם למעלה מ-200 צעירות.


המועדון מספק 10 שחקניות לנבחרות הקדטיות והנערות של ישראל. "בעונה הקרובה הפועל ראשל"צ תופיע רק עם שחקניות שגדלו אצלנו במועדון ועם שלוש זרות בלבד. אני מאמין ביכולת של הכדורסלניות הצעירות שלנו, ועפ"י תפיסתי, בעוד כשלוש שנים הן יובילו את כדורסל הנשים בישראל" אמר זיו שציין כי בהרכב הקבוצה בעונה הקרובה ישחקו חמש שחקניות שסיימו כתה י"ב ועוד שלוש שהן תלמידות כיתות י"א וי"ב.

 

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי