אליצור חולון הודיעה על צירופה של רומי לוי

רועי אייזנברג
רועי אייזנברג | אתר רשמי

ההכנות לעונה הקרובה נכנסות להילוך גבוה, ונראה כי חולון בונה קבוצה במטרה לזכות באליפות. רומי לוי הצטרפה לסגל של רועי אייזנברג, שימשיך גם בעונה הקרובה על הקווים. ספקטור ודאגלאס יישארו בקבוצה

(גודל טקסט)

אליצור חולון מכוונת לאליפות. תמונת הסגל לעונה הקרובה מתחילה להתגבש, כשהמועדון הודיע ביום על צירופה של רומי לוי, בת ה-19. לוי, המתנשאת לגובה של 1.90 מ', נחשבת בעיני רבים לדבר הבא בכדורסל הנשים, בזכות גובהה ויכולתה לשחק בעמדות הגארד והפורוורד. מספר רב של קבוצות בליגת העל חיזרו אחר שחקנית האקדמיה של אליצור חולון, אך בסופו של דבר בחרה להצטרף לקבוצה החולונית. השחקנית החדשה תאייש את מקומה של נופר שלום, נפרדה מאליצור חולון לאחר שנתיים מוצלחות ועברה לבנות אשדוד.

הנהלת המועדון מחולון הודיעה בנוסף גם על הישארותן של צמד השחקניות המתאזרחות, אמילי ספקטור (24, 1.78 מ') וקורטני דאגלאס (29, 1.70 מ') בסגל הקבוצה. דאגלאס קיבלה את אזרחותה לאחרונה, לאחר המתנה ארוכה ותיכנס לנעליה של לימור פלג, שעזבה את לאליצור רמלה. רועי אייזנברג ימשיך לאמן את חולון גם בעונה הקרובה, וזו תהיה שנתו השביעית ברציפות כמאמנה. אייזנברג יצטרך לבנות סגל איכותי כשהפעם ישנה תחושה שבחולון שמים דגש גם על סגל ישראלי איכותי ועמוק יותר.

מנחם וידהורן, יו"ר הקבוצה: "ראשית כל אני שמח להמשיך את שיתוף הפעולה עם רועי. שבע עונות רצופות ביחד זה לא דבר שזכור לי בכדורסל הנשים והגברים בליגות העל בשלושת העשורים האחרונים, וזה מוכיח שהמועדון שם דגש על המשכיות ודרך מסוימת. אחרי שלוש העונות המצוינות שעברו עלינו, נאלצו להיפרד מלימור ונופר, שהיו חלק גדול מההצלחה שלנו ואני מאחל להן בהצלחה בקבוצותיהן החדשות. ההחתמה של רומי היא דבר גדול מבחינתנו, שחקנית צעירה שכבר עכשיו כל אנשי הענף מסמנים אותה כדבר הגדול הבא ואין לי ספק שבחולון היא תצליח להביא את היכולות שלה, בזכות סביבת העבודה התומכת והמקצועית של המועדון.


רומי לוי בפעולה (צילום: באדיבות איגוד הכדורסל)

בנוסף העונה סוף כל סוף נזכה ליהנות מקורטני (דאגלאס), שמעבר להיותה שחקנית מציינת, היא מודל לחיקוי ולהערצה במועדון, ובקרב המחלקה הצעירה. וביחד עם אמילי (ספקטור), שבסיבוב השני של העונה החולפת הראתה חלק מהיכולות הגבוהות שיש לה, כולי אמונה שגם העונה נמשיך להיות חלק משמעותי מחבורת הצמרת".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי