החתמה מעניינת: עירוני רמת גן צירפה את שניז ג'ונסון

שניז ג'ונסון
שניז ג'ונסון | Michael Hickey/ Getty Images

הסגל של עדן ענבר התחזק בגארדית (28, 1.80) בעלת ניסיון של שבע שנים ב-WNBA, ואף הגיעה עד לסדרות הגמר. ב-2016 הוליכה את הליגה בקליעות מהעונשין. לאחרונה החלימה מקרע ברצועה הצולבת

(גודל טקסט)

מכבי רמת חן השלימה היום (שלישי) החתמה מעניינת ביותר. מדובר בשניז ג'ונסון (28, 1.80) גארדית בעלת שבע שנות ניסיון ב-WNBA. בשנה וחצי האחרונות נאלצה לעצור את קריירת במשחק לאחר שקרעה את הרצועה הצולבת ברגל שמאל. הקריירה שלה כוללת הופעות גם בליגה הטורקית, ההונגרית והסלובקית.

ג'ונסון בוגרת מכללת מיאמי, נבחרה במקום החמישי במסגרת הדראפט של שנת 2012. לאחר שתי עונות בסן אנטוניו סטארס, עברה בשנת 2015 לאינדיאנה פבר, איתה הגיעה עד למשחקי סדרת הגמר נגד מינסוטה לינקס. בהמשך הובילה את הליגה באחוז הקליעות מהעונשין. בעונתה האחרונה העמידה ממוצעים של 4.9 נקודות, 2.1 ריבאונדים ו-1.1 אסיסטים למשחק.

בניית הסגל של רמת חן נמצאת לקראת סיום, כאשר הקבוצה של המאמן עדן ענבר החתימה הקיץ גם את אליסון הייטאוור, שהובילה בעונה שעברה את אליצור נווה דוד/רמלה לזכייה באליפות המדינה ובגביע המדינה. בנוסף, בין השמות לקראת העונה ניתן למצוא את אדוט בולג'אק, טל לב, דניאל רבר, אלכס כהן, יערה יצחקי, רוני גולדין ושיי מדיסון.

עדן ענבר. ההכנות לעונה נכנסות לישורת האחרונה (עודד קרני, באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל)
עדן ענבר. ההכנות לעונה נכנסות לישורת האחרונה (עודד קרני, באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי