ג'קסון חתמה בחולון: "לא כל יום מגיעה לישראל שחקנית כזו"

ג'סיקה ג'קסון
ג'סיקה ג'קסון | ארקנסו

קבוצת הנשים של אליצור צירפה את בוגרת מכללת ארקנסו, שכיכבה אשתקד במדי פאוק סלוניקי היוונית. המאמן רועי אייזנברג: "גם קולעת היטב מבחוץ וגם יודעת להוריד כדור". שני לוין האריכה חוזה

(גודל טקסט)

רכש משמעותי לקבוצת הנשים של אליצור חולון, שהחתימה היום (ראשון) את ג'סיקה ג'קסון (25, 1.91 מטר) שהפכה לשחקנית הזרה השנייה שהצטרפה לקראת עונת 2019/2020 שתצא לדרך ב-28 באוקטובר.

רועי אייזנברג, מאמן אליצור חולון, אמר: "ג'קסון היא שחקנית מצוינת שמבחינת סגנון המשחק שלה והיד הרכה שלה מחוץ לקשת שלוש הנקודות, מתאימה לנו מאוד בעמדת הפאוור פווארד. לא כל יום מגיעה לישראל שחקנית בעלת נתונים פיזיים כאלו שגם קולעת היטב מבחוץ וגם יודעת להוריד כדור לרצפה".

מנחם וידהורן, יו"ר הקבוצה, הוסיף: "ג'קסון מגיעה אלינו עם נסיון של שנתיים בכדורסל האירופי. אותי הרשימה מאוד העובדה שבנוסף ליד הרכה שלה מבחוץ, היא רושמת שתי חסימות בממוצע למשחק וקולעת באחוז גבוה מקו העונשין. עושה רושם שמדובר בשחקנית מאוד מעניינת".

ג'קסון היא בוגרת מכללת ארקנסו, ששיחקה בעונה האחרונה בפאוק סלוניקי ביוון, אותה סיימה במקום ה-2 (אחרי הפסד בגמר לאולימפיאקוס). היא העמידה ביוון שורה סטטיסטית מצויינת עם 18.7 נקודות לערב ושבעה כדורים חוזרים ונבחרה לחמישיית העונה בליגה היוונית. בעונתה הראשונה מעבר לים שיחקה ג'קסון בשוויץ ושם סיימה כמלכת הסלים עם ממוצע של 20 נקודות למשחק.

חולון הודיעה היום גם על הישארותה של שני לוין לעונה חמישית ברציפות. לוין בת ה-35 הצטרפה בכך לרומי לוי, קורטני דאגלאס, אמילי ספקטור, ליה פרוויס וקאנישה בל שכבר חתומות בקבוצה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי