הוקם ארגון השחקניות: "המטרה היא שהנשים ישובו לקדמת הבמה"

יערה יצחקי
יערה יצחקי | דוברות ארגון השחקניות

יערה יצחקי, דניאל רבר, טל לב (מכבי ר"ג), עדן רוטברג (אליצור רמלה) ומרים חנון (רמת השרון) יובילו את הארגון שיפעל למען שינוי ושיפור כדורסל הנשים: "מאמינות שאפשר להחזיר את הענף לקדמת הבמה"

(גודל טקסט)

שחקניות ליגת הנשים הודיעו הבוקר (שלישי) על הקמת ארגון שחקניות הכדורסל בישראל, ביוזמה של שחקניות מליגת העל ובשיתוף שחקניות מקצועניות המשחקות מעבר לים ובליגות המשנה בישראל. החל מחודש אפריל קיימו שחקניות הליגה מספר מפגשים, בהם הגדירו את יעדי ומטרות הארגון וכן את דרכי הפעולה הכוללות, בין היתר, שאיפה לעבוד בשיתוף פעולה מלא עם מנהלת ליגת העל ואיגוד הכדורסל.

הארגון, הפועל ללא מטרות רווח, הוא התארגנות וולונטרית של כלל השחקניות, לשווק, לקדם, לשנות ולשפר את ענף כדורסל נשים ואת ההתייחסות לענף בציבור ובתקשורת. בכוונת השחקניות החברות בארגון לפעול לעידוד הגעת אוהדים למגרשים, שיווק חדשני לשיפור המוצר, בדרך של שיתוף פעולה מול הגורמים האמונים על קידום ושמירת ספורט הנשים בכלל, והכדורסל בפרט.

שחקנית נבחרת ישראל, יערה יצחקי, ממובילות הארגון, ומי שארגנה את כנס הפתיחה, אמרה: "מטרת העל אשר לשמה פועל הארגון, היא החזרת כדורסל הנשים לקדמת הבמה והפיכתה לאטרקטיבית כבעבר. הארגון יפעל לקידום ודאגה לתנאי שחקניות הכדורסל המקצועניות. הארגון רואה במנהלת ליגת העל, באיגוד הכדורסל, יושבי הראש והמאמנים שותפים לדרך ולמטרות הארגון, ובימים הקרובים יחלו בפגישות להציג את המטרה ולהציע פתרונות".

עוד הוסיפה יצחקי: "על ידי סיקור תקשורתי ראוי של כדורסל הנשים ושיווק פעילות כדורסל הנשים בקהילה, השחקניות מאמינות שאפשר יהיה להחזיר את כדורסל הנשים לקדמת הבמה, מקום שכדורסל הנשים היה בו בעבר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי