אליצור רמלה ערערה, הענקת האליפות לעירוני רמת גן תבוטל?

ירדן דנן
ירדן דנן | עודד קרני, באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים

התואר הוענק למוליכת הטבלה לאחר שליגת העל הסתיימה בשל הקורונה, אולם האלופה היוצאת הגישה ערעור למנהלת. היו"ר הילה בר דוד הבטיחה דיון נוסף שיכריע בסוגיה

(גודל טקסט)

באליצור רמלה לא קיבלו יפה את ההחלטה להכתיר את מכבי עירוני רמת גן לאלופת ליגת העל בכדורסל נשים, זאת לאחר שמנהלת הליגה הכריזה על סיום הליגה בשל וירוס הקורונה. ברמלה הגישו אתמול (ראשון) ערעור למנהלת והיום התקבלה התשובה, במכתב עליו חתומה היו"ר הילה קניסטר בר דוד.

במכתב הוסבר כי "מדובר בסיטואציה נדירה וייחודית, אשר נכפתה על ליגת העל לנשים, כמו על ליגות אחרות בעולם, אשר פעלו באופן דומה והכריזו על הקבוצה שסיימה במקום הראשון כאלופה (כמו למשל: ליטא, בלגיה ופולין)".

עוד צוין כי "אמנם בשנים האחרונות מוכרעת האליפות בשיטת 'גמר סל', אולם לפני כן ובמשך שנים רבות, הייתה האליפות מוכרעת על פי המיקום הסופי בטבלה, כפי שמקובל בענף הכדורגל עד היום". סיבה נוספת להחלטה שהתקבלה, כך נכתב, היא שבין הקבוצות הייתה תמימות דעים שלא ניתן להמשיך את המשחקים גם בעוד מספר חודשים, וזאת לאחר שכל השחקניות הזרות, כולל אלו של רמלה, כבר עזבו וחזרו למולדתן.

עם זאת, נראה שעדיין יש לרמלה סיכוי לשנות את ההחלטה, שכן קניסטר הוסיפה: "על אף האמור, ומכיוון שאני סבורה כי מדובר בסיטואציה ייחודית ותקדימית ומכיוון שאכן לא התקיימו משחקי הפלייאוף בעונה זו, אזמן את דירקטוריון המנהלת, לה מסורה הסמכות לניהול משחקי הליגה, לישיבה שלא מן המניין על מנת לקיים דיון נוסף ולהכריע בסוגיה".

עדן רוטברג. הקבוצה שלה מסרבת לוותר על התואר (מנהלת ליגת העל לנשים)
עדן רוטברג. הקבוצה שלה מסרבת לוותר על התואר (מנהלת ליגת העל לנשים)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי