אדאמס חוזרת למכבי בנות אשדוד, שהשלימה את סגל הזרות

דניאל אדאמס
דניאל אדאמס | מנהלת ליגת העל לנשים

הסנטרית שהובילה את טבלת הקלעיות בעונת 2018/19 ושיחקה השנה בטורקיה, שבה לקבוצה של גלעד כץ. קאדיג'ה קייב תשחק לצדה בקו הקדמי

(גודל טקסט)

קבוצת כדורסל הנשים של מכבי בנות אשדוד, שסיימה את עונת 2019/20 במקום השני והעפילה לחצי גמר הפלייאוף אשר בוטל בגלל הקורונה, סיימה את רכש השחקניות הזרות שלה לעונת המשחקים הבאה 2020/2021 שאמורה להיפתח ב-12 באוקטובר.

המאמן גלעד כץ, שימשיך על הקווים של הקבוצה עונה שלישית ברציפות, החזיר לשורותיה את הענקית דניאל אדאמס (1.88 מטר) לעונה רביעית בקבוצה, אחרי שבעונה שעברה שיחקה בליגה הטורקית. בעונת 2018/19 רשמה אדאמס במדי אשדוד 24 נקודות, 8.3 כדורים חוזרים ו-2.1 אסיסטים למשחק. אדאמס דורגה במקום הראשון בליגה בנקודות וחמישית במדד היעילות בעונה הסדירה.

לצידה, בקו הקידמי תשחק קאדיג'ה קייב (1.90 מטר) ששיחקה בעונה שעברה בלכן רמת השרון וסיימה את העונה עם 19.9 נקודות ו- 7.9 כדורים חוזרים בממוצע למשחק. קודם לכן שיחקה קייב בהפועל פתח תקווה. שחקנית נוספת ששיחקה בפתח תקווה בעבר, בתקופה בה קייב הייתה שם, היא הרכזת אלכסיס פיטרסון (1.70 מטר) ששיחקה אשתקד בליגה הפולנית. לדברי כץ, טרם הוחתמו שחקניות ישראליות. עדי לוקס, לה היה חוזה לעונה נוספת באשדוד, קיבלה הודעה על שחרור מהקבוצה.

גלעד כץ. אשדוד השלימה את סגל הזרות (באדיבות מנהלת הליגה לנשים)
גלעד כץ. אשדוד השלימה את סגל הזרות (באדיבות מנהלת הליגה לנשים)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי