הסגל הישראלי הושלם: מכבי חיפה החתימה את שהד עבוד

שהד עבוד
שהד עבוד | באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל

אחרי עונה מוצלחת ברמת השרון, בוגרת מחלקת הנערות של עמק יזרעאל הצטרפה לקבוצה מהכרמל. במקביל, הירוקות צירפו גם שחקנית זרה ראשונה - הגארדית פריס קי

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה השלימה היום (רביעי) את הסגל הישראלי שלה לעונת המשחקים 2020/21 עם החתמתה של שהד עבוד (25, 1.76 מטר) בשורותיה. עבוד, בוגרת מחלקת הנערות של עמק יזרעאל, שיחקה בכל הנבחרות הצעירות של ישראל ובשנים האחרונות היא משחקת בנבחרת הנשים של ישראל.

בעונה האחרונה שיחקה ברמת השרון ושנתיים קודם לכן בהפועל בני פתח תקווה. ברמת השרון היא שיחקה 31 דקות בממוצע למשחק, השיגה 12.2 נקודות, מסרה שלושה אסיסטים, הוסיפה 1.5 חטיפות וסייעה לקבוצה להשתלב בפלייאוף העליון. עבוד דורגה בסיום העונה במקום השני בדירוג הקלעיות הישראליות אחרי עדן רוטברג עם 12.5 נקודות למשחק. כזכור, בתחילת השבוע החתימה חיפה שתי ישראליות נוספות: אופיר קסטן רז וקורטני דאגלאס.

במקביל, חיפה החתימה גם שחקנית זרה ראשונה – פריס קי (גארדית, 24, 1.75 מטרים) ששיחקה בעונה האחרונה ברוסיה במדי ספרטק מוסקבה, בשורותיה קלעה בליגה 13.6 נקודות למשחק ובמסגרת היורוקאפ קלעה בממוצע 14.8 נקודות למשחק (12 משחקים). קי בוגרת מכללת צפון קרוליינה ובקיץ שעבר נבחרה במקום ה-25 בדראפט ה-WNBA ושיחקה באינדיאנה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי