למען חן, למען בעלי החיים: היוזמה המרגשת של בנות אס"א ירושלים

ביום חמישי פעילות הראשונה הייתה סיוע בהקמת פנסיון לכלבים נטושים "נקודת חן" על שם רנ"ג חן נחמיאס, לוחם הימ"מ שנפל בעת מילוי תפקידו

(גודל טקסט)

ביום חמישי נסעה קבוצ"ת אס"א בנק יהב ירושלים להתנדב בפעילויות שונות בקיבוץ עין גדי. הפעילות הראשונה הייתה סיוע בהקמת פנסיון לכלבים נטושים "נקודת חן" על שם רנ"ג חן נחמיאס, לוחם הימ"מ שנפל בעת מילוי תפקידו ב-7/10. חן שירת עם מאמן הקבוצה, אוהד גל, ביחידת דובדבן והצוות שלו (צוות 70 מרץ 99) מקים את המקום המרגש.

מאמן הקבוצה: "חן היה אדם צנוע עם אהבה גדולה לבעלי חיים. הוא למד ביולוגיה ימית והיה רגיש לצרכי כל בעלי החיים. כל מי שזכה להכיר את חן (נחצ'ה, אצלנו) לא יכל שלא להתאהב בחיוך, בנועם ההליכות בצניעות ובשובבות שאיפינה אותו. חן חסר לכולנו, מאוד, ואנו תקווה ש"נקודת חן" תשמש מקום חם ואוהב לבעלי חיים שצריכים עזרה ובנוסף, גם כמקום לסדנאות לעיבוד חוויות לחימה ללוחמים העלולים לסבול מהפרעות פוסט טראומתיות".

אס"א בנק יהב ירושלים מתנדבת
| יח"צ – חד פעמי, עודד קרני, מנהלת ליגת העל לנשים

בהמשך היום התארחה הקבוצה בקיבוץ ולאחר האימון הקבוצתי העבירו השחקניות אימון לשחקני קבוצת הפועל אשכול. שחקני הקבוצה, מפוני קיבוץ בארי, מתגוררים בעין גדי מאז אירועי השבת השחורה. "זכינו להכיר ילדים מדהימים שאוהבים את המשחק ומתמודדים בצורה מעוררת השראה עם המצב", תיארה את המפגש קפטן הקבוצה עדי פירסטנברג. בתום האימון, העניקה הקבוצות מתנות קטנות לשחקנים ולשחקניות בשם הספונסר הראשי של הקבוצה "בנק יהב".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי