הפועל לב ירושלים החתימו את סטאשה קארי

play
| יחצ
סטאשה קארי

נטע אבוגוב: "הפועל לב ירושלים תמשיך לעשות הכל כדי להתברג בצמרת ליגת העל"

(גודל טקסט)
סטאשה קארי
| יחצ

הפועל לב ירושלים ממשיכה להתחמש בשחקניות רכש במטרה להתחזק לקראת המשך משחקי הליגה והנהלת הקבוצה הודיעה הבוקר כי החתימה את האמריקאית, סטאשה קארי שתצטרף לקבוצה עם פתיחת הסיבוב השני בליגת אתנה ווינר לנשים ועד לסיום העונה.

קארי (29, 1.88) היא בוגרת אוניברסיטת ראטג'רס בניו-ג'רזי. שיחקה העונה במדי קבוצת היראקליס בליגה הראשונה ביוון, שם סיימה עם ממוצעים נהדרים של דאבל-דאבל – 16.8 נק' ו-12.9 ריב' למשחק, כולל 2.7 חט' למשחק. במסגרת המסע שלה ברחבי היבשת שיחקה קודם לכן גם בהונגריה, קוסובו ושוויץ.

הנהלת הפועל לב ירושלים: "אנו שמחות להכריז על החתמתה של הפוורורדית האמריקאית, סטאשה קארי, שתשלים את הסגל של לימור פלג עד לסיום עונת המשחקים 2023/24".

קארי: "אני שמחה להיות בישראל ולהצטרף להפועל לב ירושלים, קבוצה עם ערכים ועם דור צעיר מוכשר. אני מבטיחה לעשות כמה שאוכל להביא את הקבוצה להישגים העונה".

ד"ר נטע אבוגוב, יו"ר הקבוצה, מציינת: "העונה הנוכחית מרתקת ומאתגרת ומחייבת לעבוד הרבה יותר מכל עונה אחרת. אני שמחה על ההצטרפות של קארי לקבוצה ובטוחה שיחד עם ריצ'רדסון שהצטרפה שבוע שעבר ועם ההרכב הקיים, בהובלתה של המאמנת לימור פלג, הפועל לב ירושלים תגיע להישגים מרשימים העונה ותמשיך להיות בין הקבוצות המובילות בצמרת ליגת העל".

בהתאם לתקנון איגוד הכדורסל, קארי וכן בריאנה ריצ'רדסון שהצטרפה שבוע שעבר, תוכלנה לשחק רק החל מהסיבוב השני של ליגת אתנה ווינר (22/1).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי