כדורסל נשים: מכבי רעננה החתימה את צליל וטורי

צליל וטורי (מימין) | באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל

לאחר שצירפה כבר שלוש שחקניות זרות, הקבוצה של המאמן החדש-ישן לירון שרף מתחזקת עם הצעירה המוכשרת שלמרות גילה (22) תהיה זו העונה החמישית שלה בליגה

(גודל טקסט)

קבוצות הנשים מתכוננות לקראת עונת הכדורסל הבאה 2020/21. מכבי רעננה של המאמן החדש-ישן לירון שרף, שכבר צירפה שלוש שחקניות זרות – החתימה את הישראלית צליל וטורי (1.76, 22) ששיחקה בעונה החולפת באליצור רמלה ורשמה בממוצע 5 נקודות למשחק יחד עם 2.6 כדורים חוזרים ו-1.5 אסיסטים.

זו תהיה העונה החמישית של וטורי בליגת העל נשים. במועדון מרוצים מכך שתגיע לרעננה כישראלית בכירה ומנוסה על אף גילה הצעיר. תפקידה יהיה לחבר את הישראליות צעירות שגדלו במועדון והשחקניות הזרות.

שלוש השחקניות הזרות שרעננה החתימה עד כה: הסנטרית ג'וינר הולמס (1.91 , 22) בוגרת מיכללת טקסס עם 13.1 נקודות בממוצע למשחק ו-8.7 כדורים חוזרים, נבחרה במקום ה-19 בדראפט המקצועניות בארה"ב ושיחקה בקבוצת הניו יורק ליברטי.

לירון שרף. חיזוק חשוב | באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל

השחקנית הזרה השניה היא קאיה גילספי (1.87, 22) בוגרת מכללת פלורידה עם 15.6 נקודות למשחק ו-8.7 כדורים חוזרים למשחק בממוצע.

אמרי טיילר היא השחקנית הזרה השלישית ( 1.78 , 24) משחקת בתפקיד הקומבו גארדית, בוגרת וירג'ינה טק שיחקה בעונה האחרונה בפולין, שם הופסקה הליגה בגלל נגיף הקורונה כאמור. קלעה עד להפסקת הליגה 15.6 נקודות בממוצע ו4.2 כדורים חוזרים למשחק.

צליל וטורי. צעירה אך בעלת ניסיון רב | באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי