שירה חג'ג' וטל סהר חתמו הפועל בני פתח תקווה

שירה חג'ג' | איגוד הכדורסל

שחקנית נבחרת הנערות והקדטיות (18, 1.80), הצטרפה לקבוצה של גיל סלע יחד עם הישראלית-אמריקאית (23, 1.80) ששיחקה אשתקד במכללת ברברה

(גודל טקסט)

קבוצת הנשים בכדורסל של הפועל בני פתח תקווה החתימה את שחקנית נבחרת הנערות והקדטיות של ישראל שירה חג'ג' (18, 1.80 מטר) ששיחקה בארבע השנים האחרונות בליגה הלאומית, במדי האקדמיה למצוינות במכון וינגייט והייתה אחת מהשחקניות המצטיינות בליגה הזו עם ממוצע של 16.4 נקודות למשחק. תהיה זו עונתה הראשונה בליגת העל לנשים. חג'ג' נחשבת לאחת משחקניות הפנים הטובות בארץ בדור הצעיר של ישראל.

פרט לחג'ג', פתח תקווה גם החתימה השבוע את היהודייה אמריקנית טל סהר, בת להורים ישראליים ממכללת סנטה ברברה (23, 1.80 מטר) שתצטרף לקבוצה בספטמבר. בעונה האחרונה בסנטה ברברה רשמה 25 דקות בממוצע למשחק עם 9.4 נקודות למשחק.

מאמן הקבוצה גיל סלע אמר על ההחתמה: "חג'ג' מיועדת לשחק בשתי עמדות הפורוורדית ולהביא משם לביטוי את יכולות הקליעה, המסירה והכדרור שלה בנוסף להיותה ריבאונדרית מצוינת. הפועל פתח תקוה משמשת זה שנים רבות במה לשחקניות צעירות רבות להתקדם ולהשתפר, ובמועדון מקווים כי שירה חג'ג' תהיה השחקנית הבאה שתוכל להפוך לשחקנית ליגת על מובילה ברבות השנים, לצד ניצן עמר הממשיכה בקבוצה לעונה נוספת".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי