אחרי הפסקה של שנה וחצי: נעמה שפיר חזרה לליגת העל

נעמה שפיר | באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל

שחקנית נבחרת ישראל מצטרפת לקבוצת הנשים של אליצור נווה דוד רמלה, כשבעה חודשים אחרי שילדה את בתה הבכורה. דניאל חג'ג' תשחק בעונה הקרובה בהפועל בני פתח תקווה

(גודל טקסט)

נעמה שפיר שחקנית נבחרת הנשים של ישראל בכדורסל חוזרת לליגת העל לנשים בכדורסל, כשבעה חודשים לאחר שילדה את בתה הבכורה, יובל, והפסקה של כשנה וחצי ממשחק פעיל.

שפיר (30, 1.70 מטר) מצטרפת לקבוצת הנשים של אליצור נווה דוד רמלה, בשורותיה החלה את הקריירה המקצוענית שלה בעונת המשחקים 2013/2014 ושיחקה בקבוצה ארבע עונות בהן היתה שותפה לזכיות בתארים.

לפני יציאתה לחופשת הריון ולידה שיחקה שפיר במכבי עירוני רמת גן בה שימשה כקפטנית הקבוצה והשיגה 9.6 נקודות בממוצע למשחק ו-4.7 אסיסטים בממוצע למשחק. היא הובילה את רמת גן לגמר גביע המדינה וחצי גמר הפלייאוף בתקופה בה שירה העליון אימנה את הקבוצה. כיום העליון מאמנת את רמלה ותהא זו עונה שלישית משותפת של השתיים.

דניאל חג'ג' עם הכדור | באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל

הכדורסלנית המצטיינת של מכבי הפניקס חיפה בעונה שעברה דניאל חג'ג', החוגגת השבוע את יום הולדתה ה-28, תשחק בעונה הקרובה בהפועל בני פתח תקווה. חג'ג' שהגיעה לחיפה מהליגה הלאומית קלעה בעונה שעברה במדי חיפה 7.6 נקודות בממוצע למשחק, מסרה 5 אסיסטים בממוצע למשחק והורידה 3.4 כדורים חוזרים בממוצע למשחק. היא מצטרפת למספר צעירות ישראליות אחרות שכבר חתמו בקבוצה: שירה חג'ג' (אינן אחיות) מורן ספיר, טל סהר, ניצן עמאר ואופיר קירשטיין.

מאמן הקבוצה גיל סלע אמר לאחר ההחתמה: "דניאל חג'ג' מהווה תוספת כוח משמעותית ביותר לקבוצה שלנו. היא שחקנית עם קור רוח ומנהיגות יוצאת דופן שתסייע לנו בכל הקשור ללחץ ההגנתי ובעלת יכולת ניהול משחק טובה מאד. אני מקווה שבעזרתה נגיע להישגים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי