עדן רוטברג בחרה להישאר בישראל וחתמה במכבי עירוני רמת גן

עדן רוטברג
עדן רוטברג | באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל

"מלכת הסלים הישראלית", שעזבה את אליצור רמלה, מצטרפת לקבוצה שסיימה את העונה האחרונה במקום הראשון: "בטוחה שנגיע להישגים אליהם אנחנו מכוונות"

(גודל טקסט)

קבוצת הנשים בכדורסל של מכבי עירוני רמת גן, שסיימה את העונה האחרונה במקום הראשון, החתימה בסוף השבוע את עדן רוטברג (22, 1.68 מטר), מלכת הסלים הישראלית בליגת אתנה ווינר בעונה האחרונה שתגיע מאליצור רמלה.

רוטברג קלעה בממוצע 12.5 נקודות למשחק, קטפה 2.7 ריבאונדים ומסרה 2 אסיסטים. במהלך הפגרה, היתה מבוקשת על ידי מספר קבוצות והיא בחרה להצטרף לשורות ר"ג. לרוטברג היו גם מספר הצעות לעבור לשחק באירופה, אבל היא החליטה בסופו של דבר להישאר בישראל. רוטברג מצטרפת ברמת גן לטל לב, שיי מדיסון, קיילה הילסמן, נאטישה היידמן עידן שלוש ותמר ברגל.

מיד לאחר ההחתמה אמרה עדן רוטברג: "אני שמחה מאד להצטרף לשורות מכבי עירוני רמת גן, מועדון רב זכויות בליגת העל לנשים שנים רבות השואף תמיד לצמרת. אני בטוחה שנגיע להישגים אליהם אנחנו מכוונות ומאחלת בהצלחה רבה לקבוצה ולי".

אורה גלזר יו"ר מכבי עירוני רמת גן אמרה: "אני שמחה מאד על הצטרפות של עדן רוטברג, שחקנית נבחרת ישראל לקבוצה. מעבר ליכולות המקצועיות הגבוהות שלב היא מביאה אתה אופי מיוחד עם הרבה מחויבות. אני בטוחה שהיה תשתלב היטב בקבוצה ותסייע להוביל אותנו לרמת הגבוהות ביותר להשגת המטרות והיעדים המקצועיים שהצבנו לעצמנו".

עדן רוטברג עם הכדור
עדן רוטברג עם הכדור | באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי