אליצור חולון מוכנה לפתיחת העונה: צירפה את דניאל רבר

דניאל רבר | באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל

הקבוצה של רועי אייזנברג השלימה את הסגל ל-2020/21 עם צירופה של שחקנית נבחרת ישראל (24, 1.84) שמגיעה אחרי שנתיים מצוינת. היו"ר וידהורן: "רצינו לחזק את הקבוצה עם שחקנית ישראלית בכירה - והיא בדיוק כזו"

(גודל טקסט)

קבוצת הכדורסל של אליצור חולון נשים נראית מוכנה לקראת עונת המשחקים הקרובה, 2020/21, שאמורה להיפתח בחודש אוקטובר. חולון מינתה את המאמן ויטו גיליץ', בעבר מאמן נבחרת הבוגרות של קרואטיה, כעוזרו של רועי אייזנברג ואת רוני גוטליב למאמן הכושר של הקבוצה וגם של מחלקת הצעירות. מעבר לכך, ישנה עוד שחקנית חיזוק.

דניאל רבר (24, 1.84), שחקנית נבחרת ישראל, הצטרפה לקבוצה ובכך הושלמה בניית הסגל לעונה הקרובה. רבר מגיעה לחולון לאחר שתי עונות מוצלחות – אחת באליצור נווה דוד רמלה, עמה זכתה בתואר הכפול, ובעונה שעברה במכבי עירוני רמת גן שסיימה במקום הראשון. בעבר שיחקה בהפועל ראשון לציון ובאס"א ירושלים.

היו"ר מנחם וידהורן מרוצה: "אחרי שסגרנו את מצבת השחקניות הזרות שלנו, חשבנו כיצד אנו יכולים לחזק את הקבוצה בשחקנית ישראלית בכירה. דניאל רבר היא בדיוק השחקנית שהייתה חסרה לנו. היא, יחד עם הישראליות הצעירות והמוכשרות שלנו – מבטיחות לנו עונה מרתקת".

דניאל רבר. חיזוק משמעותי | באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל

מעבר לכך היו"ר הציג שאיפות גבוהות לקראת העונה שבפתח: "אני מאמין שהעונה נוכל לעשות קפיצת מדרגה מקצועית ונתמודד בצורה ממשית על התארים בזירה המקומית ונשחזר בכך את הימים הגדולים של המועדון".

סגל אליצור חולון לעונה הקרוכה כולל את: צ'לסי הופקינס, שיי קלי, סקויה הולמס, ליעד אורבך, דניאל רבר, איילה רוט, אמי רינת, עדי נורבינד, יארין סארג', יהלי בן הרוש, חן קובה  ומור שבתאי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי