חיזוק כפול לרמת השרון: אלאינה קואטס וג'ני סימס חתמו

ג'ני סימס | רמת השרון

אחרי שהחתימה את ג'קי יאנג, הקבוצה של נמרוד מיטשל השלימה את מצבת הזרות: "מדובר בשחקניות עם כישרון, שיש להן רצון עז להצליח", מסר המאמן

(גודל טקסט)

קבוצת הנשים של רמת השרון הודיעה הבוקר (ראשון) על החתמתן של שתי זרות נוספות, אלאינה קואטס וג'ני סימס, שהצטרפו לקבוצה וחיזקו משמעותית את הסגל. בכך הושלמה מצבת הזרות של המועדון לקראת עונת 2020/21.

אחרי החתמתה של ג'קי יאנג, הבחירה הראשונה בדראפט 2019 של ה-WNBA, החתימה רמת השרון את הסנטרית של וושינגטון מיסטיקס,  קואטס (25, 1.93 מטר), שזכתה באליפות המכללות ב-2017  ונבחרה במקום השני בדראפט הWNBA בסיום אותה עונה. מאז שסיימה את קריירת המכללות, שיחקה קואטס בסין, הונגריה טורקיה ובשלוש קבוצות בליגה האמריקנית המקצוענית.

הזרה השלישית שתשחק בקבוצה היא סימס (26, 1.83 מטר) המשחקת בעמדות הגארדית/פורוורדית ונבחרה במקום ה-18 בדראפט של 2017. סימס הגיעה בזמנו כרוקי לאליצור רמלה בה אימן אלי רבי ובהמשך כיכבה בהפועל פתח תקווה ובבני יהודה. בעונה שעברה שיחקה בליגה הספרדית וסיימה עם ממוצעים של 14.6 נקודות  למשחק  ו-6.7  כדורים חוזרים למשחק.

נמרוד מיטל, מאמן רמת השרון, אמר אחרי ההחתמות: "אני מאוד שמח מההחתמות האחרונות של הקבוצה. אלינה קואטס היא עוד שחקנית מה-WNBA  שאנו רוצים לראות השנה בקבוצה. מדובר בשחקניות עם כישרון, שיש להן רצון עז להצליח ומרגישות שהן עדיין לא הראו את מה שהן יכולות לעשות. בשונה מיאנג  וקואטס,  ג'ני סימס כבר שיחקה בארץ והראתה יכולות נהדרות. אנחנו בטוחים בהתאמה שלה לפאזל שאנו בונים".

אלאינה קואטס | רמת השרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי