בר דוד בפנייה דחופה לשר הספורט: "אשר את תקציב ליגת העל לנשים"

הילה קניסטר בר דוד | באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל

כחודש לפני שעונת 2020/21 אמורה לצאת לדרך, עדיין לא נמצא מקור תקציבי בסך 12 מיליון שקלים: "התקציב משקף מדיניות שמקורה בתפיסות היסטוריות מושנות", כתבה יו"ר מנהלת ליגת העל לנשים

(גודל טקסט)

קצת יותר מחודש לפני שעונת 2020/21 בליגת הנשים יוצאת לדרך, משרד הספורט עדיין לא אישר את התקציב. לכן, הבוקר (חמישי) יו"ר מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל, הילה קניסטר בר דוד, פנתה לשר התרבות והספורט חילי טרופר ומנכ"ל המשרד רז פרויליך וביקשה מהם לפעול מידית לאישור תקציב מנהלת ליגת העל לנשים, כדי לאפשר את פתיחת העונה ב-26.10.

במכתבה, ציינה קניסטר בר דוד כי בעוד לליגות הגברים אושר תקציב עתק של כ-200,000,000 שקל, עד עתה לא נמצא מקור תקציבי בסך 12 מיליון שקלים שיאפשר את פתיחת ליגת העל לנשים בכדורסל.

לאחרונה העבירה מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל, על פי בקשת משרד התרבות והספורט, את הפירוט התקציבי הנדרש להפעלת הליגה השנה, הכולל תמריץ לעידוד שיתוף שחקניות ישראליות, שידורים ישירים ומתן מענה לצרכים המיוחדים של הקבוצות בתקופת הקורונה. 

קניסטר בר דוד כתבה בין השאר: "תקציב אינו נוסחה קבועה אלא מבטא את מדיניות המשרד. תקציב המחולק בסופו של יום ברובו לספורט הגברים המקצועני, משקף מדיניות שמקורה בתפיסות היסטוריות מיושנות ומטרתה לשמר את הספורט בישראל כנחלתם של גברים".

חילי טרופר | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי