רבי: "עשינו הכנה מוקפדת ושונה". נתן: "תהליך שלוקח זמן"

נבחרת ישראל בכדורסל נשים | עודד קרני, איגוד הכדורסל

נבחרת ישראל בכדורסל נשים נערכת לקראת המשחק מול מונטנגרו במוקדמות אליפות אירופה, שייערך בתנאי "בועה" בכרתים. המאמן: "נעשה הכל כדי לנצח". המנהל המקצועי התייחס למהפכה בסגל

(גודל טקסט)

מחר (חמישי ב-14:00) תקיים נבחרת ישראל את משחקה השני במסגרת מוקדמות אליפות אירופה. משבר הקורונה גרם לשינוי במבנה המשחקים ובמקום לשחק מול קהל בפודגוריצה, הנבחרת תשחק מול מונטנגרו בכרתים, ללא קהל וללא אווירת כדורסל. הנבחרת, יחד עם מונטנגרו ושבדיה ועוד ארבע קבוצות מבית נוסף (יוון, סלובניה, בולגריה ואיסלנד), נמצאת מאז יום שני במלון אחד בכרתים, אין יוצא ואין בא.

זה יהיה המשחק השני של הנבחרת במסגרת הזו. המשחק הראשון התקיים לפני שנה והנבחרת הובסה על ידי שבדיה, 77:40. גם מונטנגרו סוחבת הפסד אחד וגם הוא לשבדיה החזקה 68:55 כך שמסתמן שזהו הקרב על המקום השני בבית. שחקניות כמו שי דורון, קטיה לויצקי, ליעד סואץ קרני, רוני בן נון, נעמה שפיר, שירז צעירי, דניאל דיאמנט וגם אלישייה קלארק, שסחבו את הנבחרת בשנים האחרונות, כבר לא חלק מהמסגרת הזו וגם רומי לוי, נוגה פלג פלץ דור סער, ליאור גרזון ואחרות, לא בנבחרת מכיוון שבחרו לשחק במכללות. לא פחות משלוש שחקניות יערכו בכורה מחר, עדן ציפל, ליעד אורבך ומאי דיין. אמי רינת שלא תתלבש מחר, תעשה את הבכורה שלה בשבת נגד שבדיה, אז טל לב שומרת השבת תנוח.

לקראת המשחק אמר אלי רבי המאמן: התחלנו את ההכנות לפני כשבועיים. זימנו 14 שחקניות לסגל, עשינו הכנה מאוד מוקפדת ושונה מפעמים קודמות בגלל המשבר הרפואי העולמי. בסך הכל אנחנו במצב טוב, עשינו את ההכנה כמו שרצינו ואנחנו מגיעים למשחק מוכנים. אני מאוד מאוד מקווה שנעשה הופעה טובה. אנחנו נמצאים בכרתים והמשחקים יתקיימו כאן בתנאי בועה. אנחנו שומרים על עצמנו וכך גם הנבחרות האחרות. בשבת נפגוש את שבדיה ואני מקווה שנעשה הכל כדי לנצח ומקווה שזה יעלה בידינו".

טל נתן המנהל המקצועי הוסיף: "השחקניות והצוות המקצועי מתכוננים כבר שבועיים לשני המשחקים נגד מונטנגרו ושבדיה. מרגישים את השיפור המקצועי בכל אימון ואימון. השחקניות מתרגשות מאוד להיות בנבחרת. זאת נבחרת צעירה שתוביל את כדורסל הנשים בשנים הבאות. כל משחק נבחרת הוא משמעותי ואני בטוח שכולן ייתנו הכל. אלי עם ניסיון גדול מאוד ויחד עם הצוות כולם מתכוננים למשחקים. אני מרגיש שיש לנו דור מוכשר שיוביל אותנו להישגים בשנים הבאות. כולנו רוצים תוצאות וניצחונות אבל התהליך לוקח לפעמים זמן וגם זה יגיע".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי