הבטיחה את מקומה בשלב הבא: 63:97 לרמלה על אורמאנספור

שחקניות אליצור רמלה | פיב"א, האתר הרשמי

אחרי הניצחון המרשים על מישקולץ', השחקניות של שירה העליון עשו זאת שוב בבועה בטורקיה ועלו לסיבוב השני ביורוקאפ. בטנייה לייני הייתה קרובה לטריפל-דאבל (22 נק', 11 ריב' ו-9 אס'), דיוואנה בונר קלעה 23 נק'

(גודל טקסט)

קבוצת הנשים של אליצור רמלה רשמה הערב (חמישי) ניצחון גדול נוסף ביורוקאפ, אשר נערך בבועה בטורקיה. הפעם זה היה 63:97 גדול על אורמאנספור הטורקית, אחת הקבוצות החזקות במפעל. יחד עם הניצחון הקדום בירוקאפ, 61:80 על מישקולץ' ההונגרית השלימה רמלה שני ניצחונות בהפרשים גבוהים ובכך הבטיחה את ההעפלה שלה לסיבוב השני.

במשחק הערב, אחרי רבע ראשון שקול, רמלה הפכה לאגרסיבית מאוד ברבע השני ולא נתנה לטורקיות אפשרות למצבי זריקה נוחים ברבע השני, אותו ניצחה רמלה ב-20 הפרש. הקבוצה של שירה העליון לא הורידה את הרגל מהגז גם במחצית השנייה למרות ההפרש הגדול ורק הגדילה אותו עוד כדי להבטיח את הניצחון בשלב מוקדם.

דיוואנה בונר במשחקה השני בקבוצה הובילה את הקלעיות עם 23 נקודות, 7 ריבאונדים ו-3 אסיסטים. בטנייה לייני הייתה רחוקה אסיסט אחד מטריפל-דאבל כשקלעה 22 נקודות, הורידה 11 ריבאונדים ומסרה 9 אסיסטים. טיפאני מיטשל הוסיפה 21 נקודות.

בונר בפעולה נגד הטורקיות | פיב"א, האתר הרשמי

קלעיות נוספות לרמלה: נעמה שפיר 12 (7 אסיסטים), אלכס כהן 9, מויוביץ' 5, מאי נשר 3, אלכס גיטצ'נקו 2.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי