שי דורון חתמה באליצור חולון: "תרים אותנו למקומות הכי גבוהים"

שי דורון
שי דורון | עודד קרני, ליגת ווינר נשים

רכש משמעותי לקבוצה של רועי אייזנברג, שבירך: "הדבר החשוב הוא להכניס אותה לעניינים בצורה נכונה ובקצב הנכון". יו"ר המועדון מנחם וידהורן החמיא: "שי דורון היא שם דבר בכדורסל הנשים בישראל"

(גודל טקסט)

קבוצת כדורסל הנשים של אליצור חולון הודיעה היום (ראשון) על החתמתה של השחקנית המעוטרת ביותר בשנים האחרונות בישראל – שי דורון (35, 1.75 מטר), שתצטרף עם תחילת הסיבוב השני. מדובר בחיזוק משמעותי עבורה הקבוצה, שכבר הבטיחה את השתתפותה בחצי גמר גביע המדינה וממוקמת בצמרת הליגה.

דורון שיחקה בשש השנים האחרונות במכבי אשדוד, איתה זכתה בארבע אליפויות המדינה ושני גביעים. אשתקד סיימה אשדוד את העונה, שהופסקה לפני סיומה בגלל הקורונה, במקום השני. בתחילת העשור הקודם, בעונת 2010/2011, שיחקה דורון באליצור רמלה והייתה שותפה לזכייתה בשלושה תארים: יורוקאפ, אליפות המדינה וגביע המדינה.

מנחם וידהורן, יו"ר הקבוצה, אמר לאחר ההחתמה: "שי דורון היא שם דבר בכדורסל הנשים בישראל. הצטרפותה לאליצור חולון היא המשך ישיר למה שהמועדון עובר בשנים האחרונות, קבוצה הנמצאת באופן קבוע בצמרת כדורסל הנשים, וכדורסלנית מנוסה כמוה מהווה עבורנו ערך מוסף גדול".

רועי אייזנברג, מאמן הקבוצה, הוסיף: "אני מכיר היטב את שי דורון מעבודתי בנבחרת ישראל. בשנים האחרונות, במשחקי הליגה, הרגשתי פעמים רבות את נחת זרועה כששיחקה נגדנו. יש לה הרבה מאד איכויות מעבר לכדורסל נטו והקבוצה שלנו השנה היא תלכיד איכותי וחיובי. הצטרפותה יכולה להרים אותנו למקומות הכי גבוהים שאנחנו מכוונים כקבוצה. הדבר החשוב היא להכניס אותה לעניינים בצורה נכונה ובקצב הנכון".

שי דורון
שי דורון | לירון מולדובן, מנהלת הליגה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי