ישראל תנעל את הקמפיין, רוטברג: "רוצה להנהיג את הנבחרת להישגים"

נבחרת ישראל בכדורסל נשים
נבחרת ישראל בכדורסל נשים | איגוד הכדורסל

אחרי שלושה הפסדים, הנבחרת תפגוש את מונטנגרו (שבת ב-20:00) ותקווה לסיים את מוקדמות אליפות אירופה 2021 בטעם טוב. הקפטנית: "אין סיבה שלא נהפוך לנבחרת מצוינת שחושבת על ניצחונות והישגים"

(גודל טקסט)

נבחרת הנשים של ישראל תשחק מחר (שבת) בפעם האחרונה במסגרת מוקדמות אליפות אירופה 2021, כשתפגוש את נבחרת מונטנגרו הביתית (20.00). הנבחרת איבדה סיכוי לעלות לאליפות אירופה אחרי שהפסידה את שלושה המשחקים שקיימה עד היום, לעומתה מונטנגרו עשתה צעד גדול לכיוון העלייה, כשניצחה אתמול את שבדיה 67:69 עם 34 נקודות של ילנה דובליביץ' בת ה-33, שחזרה לנבחרת רק בשביל משימה זו ולא ירדה מהמגרש אפילו לשנייה.

שתי הנבחרות נפגשו בנובמבר בבועה בכרתים, אז מונטנגרו ניצחה 66:73 בזכות רבע אחרון של 12:18. בנבחרת ישראל יודעים שהמטרה החשובה באמת היא קידום הנבחרת והשחקניות לעתיד בתקווה לחזור לימים בהם הנבחרת מסוגלת להתמודד על עלייה לאליפות אירופה.

לקראת המשחק אמרה הקפטנית עדן רוטברג: "אנחנו מגיעות בכושר יותר טוב אחרי חודשיים של משחקים בליגה. המשחק הקודם היה צמוד, יכולנו לנצח אבל לא עשינו את זה והפעם יש לנו כן אפשרות לנסות לנצח. יש לנו שחקניות ישראליות מצוינות ואין סיבה שלא נהפוך לנבחרת מצוינת שחושבת על ניצחונות והישגים".

על תפקידה כקפטנית הוסיפה רוטברג: "זה עושה אותי מאוד גאה. הלב שלי מלא בגאווה ואני רוצה להנהיג את הנבחרת הזו להישגים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי