Sport1 Banner

בסיומה של דרמה ענקית: מכבי ר"ג גברה 72:73 על רמלה וזכתה בגביע

מכבי רמת גן מחזיקת גביע המדינה 2021 | עודד קרני, איגוד הכדורסל

עדן רוטברג הצטיינה עם 22 נקודות ו-6 אסיסטים והובילה את החבורה של רועי לזר לגביע חמישי בתולדות הקבוצה. מוליכת ליגת העל רצה 0:10 בדקות הסיום, אבל לא הצליחה להשלים את המהפך

(גודל טקסט)

בפעם החמישית בתולדותיה זכתה הערב (חמישי) מכבי רמת גן בגביע המדינה ווינר סל לנשים, אחרי שניצחה 72:73 דרמטי במיוחד את אליצור רמלה, באחד הגמרים היותר גדולים שזכינו לראות.

עדן רוטברג היתה האס המנצח של ר"ג, בזכות 22 נקודות ו-6 אסיסטים ודקות טובות במאני טייים, בעוד 27 נקודות של בנג'ייה לייני לא עזרו למוליכת הליגה, שהפסידה את התואר הראשון של העונה.

רמלה ניסתה לרוץ בפתיחה ולנצל איבודי כדור להתקפות מהירות, אבל רמת גן הלכה פנימה להילסמן כדי לייצר נקודות קלות ולהישאר צמודה. נקודות של טל לב והיידמן בשלשה הפכו ונתנו יתרון ראשון לר"ג אחרי חמש דקות, אבל זה לא החזיק מעמד זמן רב – שלשה של לייני וריבאונד התקפה כמעט בכל התקפה פתחו פער של 16:25 לרמלה בסיום הרבע הראשון.

כמו בחצי הגמר, גם הפעם טל לב קלעה באחוזים טובים והשאירה את ר"ג במשחק ואפילו הצליחה לכפות שוויון 28 לאחר ארבע דקות ברבע השני. נטשה היידמן השלימה את המהפך עם שלשה ור"ג עלתה ליתרון 31:35, מה שאילץ את שירה העליון להזעיק פסק זמן. לאחריו המשחק התייצב, רמלה שמרה טוב יותר ור"ג ירדה ביתרון 38:41 בסיום המחצית הראשונה.

שחקניות מכבי רמת גן חוגגות גביע חמישי בתולדות הקבוצה | עודד קרני, איגוד הכדורסל

עם פתיחת המחצית השנייה, לייני המשיכה להיות אפקטיבית בהתקפה של רמלה והגיעה ל-17 נקודות וזכתה לסיוע ניכר מטיפאני מיטשל, אלא רוטברג הגיבה עם שלשה גדולה והנדנדה ביתרון נמשכה. הארדן עם נקודות מתחת הסל העלתה את ר"ג ל-55:60 בסיום הרבע השלישי, בניהול משחק נהדר של המאמן רועי לזר.

בפתיחת הרבע האחרון נמשכה אותה מגמה. שלשה של רוטברג בפתיחת הרבע האחרון העלתה את ר"ג ליתרון 7 נקודות הפרש, יתרון השיא במשחק עד אותו רגע. רוטברג המשיכה ברבע אדיר שלה ורמלה איבדה כדורים, כך שארבע דקות לסיום היתרון היה 62:71. למזלה של רמלה, לייני החזירה אותה לעניינים ושלשה של הייטאואר קבעה רק 71:69 כשנשארו שתי דקות אחרונות.

מיטשל עם שלשה נוספת סגרה ריצת 0:10 תוך שלוש דקות ונתנה לרמלה את היתרון, דקה וחצי לסיום, אלא שהארדן החזירה את היתרון לר"ג ובהתקפה האחרונה של רמלה לייני לא הצליחה למצב של זריקה, רוטברג התנפלה על הכדור ושמרה עליו עד הבאזר שבישר על ניצחון 72:73 לר"ג, בסומה של דרמה ענקית.

רובי ריבלין מעניק את הגביע למכבי ר"ג | עודד קרני, אתר איגוד הכדורסל
עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי