טל נתן הצטרף למכבי חיפה: "נוביל את המועדון להישגים"

טל נתן | באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל

אחרי שמונה שנים באיגוד הכדורסל, מנהל האגף המקצועי ומאמן נבחרת הנשים עד גיל 20 עובר לכרמל וישמש בתור המנהל המקצועי

(גודל טקסט)

טל נתן, מנהל האגף המקצועי לנשים באיגוד הכדורסל ומאמן נבחרת הנשים הצעירה של ישראל (עד גיל 20), מצטרף למועדון הנשים בכדורסל של מכבי חיפה ומחלקת הנוער של המועדון וישמש כמנהל המקצועי.

נתן, בעל עבר עשיר כמאמן ראשי בקבוצות נשים בליגת העל ומאמן בנבחרות הנשים, הנערות והקדטיות של ישראל, נענה לאתגר החדש אחרי שמונה שנים באיגוד הכדורסל.

טל נתן אמר לאחר המינוי: "אני שמח להצטרף למועדון מפואר ובעל מסורת גדולה בכדורסל הישראלי כמכבי חיפה. אני מודה לאילן בק ולגילי שוורצמן על האמון שהם נותנים בי. יחד נוביל את המועדון להישגים מקצועיים וערכיים. אשמח לתרום מהידע המקצועי והניסיון שלי  כדי להצעיד את המועדון קדימה בכל המסגרות. אני מסיים שמונה שנים יפות כמנהל המקצועי באיגוד הכדורסל ואני דרוך לקראת הפרק הירוק הבא במכבי חיפה".

יו"ר מכבי חיפה אילן בק הוסיף: "אני נרגש עם הצטרפותו של טל נתן למועדון הכדורסל של מכבי חיפה. הצטרפותו של נתן לצוות המקצועי המרשים של המועדון המנוהל ע"י גילי שוורצמן תוסיף עומק מקצועי אדיר להמשך הבנייה של מחלקת הנוער שלנו עם דגש מיוחד לכדורסל הנשים באגודה, תחום בו הוא נחשב לאחד המאמנים ואנשי המקצוע המובילים בארץ החתום על הישגים מרשימים רבים".

טל נתן | באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי