מקאולי ומייברי כיכבו, הרצליה גברה על מכבי עירוני רמת גן

מייברי ומקאולי חוגגות | באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל

השתיים קלעו יחד 51 נקודות, המארחת יצאה מפיגור דו ספרתי וגברה 74:79 על מחזיקת הגביע במשחק המרכזי של המחזור ה-21

(גודל טקסט)

קבוצת הנשים של בנות הרצליה ניצחה הערב (ראשון) 74:79 את מכבי עירוני רמת גן במשחק המרכזי של המחזור ה-21 בליגת אתנה ווינר לנשים בכדורסל, שהוא המחזור שלישי בפלייאוף העליון והתחתון.

מחר, יום שני, יושלמו משחקי המחזור: בבית העליון: אליצור חולון – מכבי חיפה; מכבי אשדוד – אליצור רמלה. בבית התחתון: הפועל ראשל"צ – א.ס רמת השרון; מכבי רעננה – הפועל בני פ"ת.

בנות הרצליה – מכבי עירוני רמת גן 74:79

מחצית שנייה מצוינת של בנות הרצליה, חרף פיגור של 21 נקודות 55:43 בפתיחתה, שינתה את יחסי הכוחות מול מכבי עירוני ר"ג והובילה אותה לניצחון מרשים. לגמרי לא בטוח שהניצחון הדרמטי יספיק להרצליה כדי להיכנס לארבע הגדולות של העונה בסיום משחקי הבית העליון, אבל זו בהחלט תצוגה מעודדת להמשך.

הרבע הראשון הסתיים ביתרון 14:19 לזכות המקומיות, אלא שרבע שני מצוין בהגנה ובמיוחד ביכולת הקליעה של מחזיקת הגביע מרמת גן, בו קלעה 30 נקודות לעומת 15 נקודות בלבד של בנות הרצליה, הוריד את הקבוצות למחצית ב-34:44 לאורחות.

שתי דקות ברבע השלישי, ויקטוריה מקאולי ומרינה מייברי שהיו חלשות במחצית הראשון, התעוררו וקלעו יחד 51 נקודות מתוך כלל הנקודות של הרצליה – מה שסידר את המהפך ואת הניצחון.

טל לב ואלכס הארדן מאוכזבות | באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל

קלעו להרצליה: מקאולי 26, מייברי 25, פרסלי 8, נאג'אי 6, פלג-פלץ 5, עזורי, חדד ושלום 3 כ"א.

קלעו לרמת גן: רוטברג 21, הילסמן 20, לב 12, הארדן 11, שה 6 וואלאס 4.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי