רמלה ניצחה את אשדוד, חולון את חיפה. רעננה ירדה ליגה

נעמה שפיר מול קאדיג'ה קייב | באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל

המוליכה גברה בחוץ על סגניתה הודות לדאבל-דאבל של נעמה שפיר (24 נקודות ו-10 אסיסטים), הולמס הוליכה את המדורגת שלישית לניצחון על הירוקות מהכרמל. הקבוצה מהשרון נכנעה להפועל פ"ת ונשרה לליגת המשנה

(גודל טקסט)

הערב נערכו משחקי המחזור ה-21 בליגת ווינר לנשים, כאשר במשחקי הבית העליון מכבי בנות אשדוד הפסידה לאליצור רמלה ואליצור חולון ניצחה את מכבי חיפה. במסגרת הבית התחתון, א.ס רמת השרון ניצחה את הפועל ראשון לציון והפועל פתח תקווה גברה על מכבי רעננה שירדה לליגה הלאומית.

מכבי בנות אשדוד – אליצור רמלה 79:74

נעמה שפיר כיכבה עם 24 נקודות ו-10 אסיסטים שעזרו לקבוצתה לצאת עם ניצחון החוץ החשוב, לאחר שרמלה כמעט שמטה יתרון 23 בו החזיקה במחצית. 22 נקודות ו-10 ריבאונדים של קאדיג'ה קייב ו-21 של אלכסיס פיטרסון לא הספיקו לאשדוד.

אליצור חולון – מכבי חיפה 64:73

ערב נפלא של סקויה הולמס (18 נקודות ו-19 ריבאונדים) ושיי קלי (19 נקודות ו-10 ריבאנודים) סחף את חולון לניצחון ראשון בבית העליון. 15 נקודות של נייה קופי ו-11 של קורטני דגלאס לא מנעו הפסד לבנות מהכרמל.

אלכסיס פיטרסון 4 עם הכדור | באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל

הפועל ראשל"צ – א.ס רמת השרון 79:70

ערב נדיר ויוצא דופן של ג'ני סימס מהקבוצה האורחת שהסתיים ב-39 נקודות, 7 אסיסטים, 6 ריבאונדים ומדד 51, הוביל את רמת השרון לניצחון שלישי בבית התחתון ולניצחון ראשון העונה על ראשון לציון. 17 של איישה סאתרלנד בצד השני התבררו כמעט מדי עבור המארחת.

מכבי רעננה – הפועל בני פ"ת 77:66

האורחת השלימה ניצחון שלישי העונה על מכבי רעננה, לא מעט בזכות יכולת נהדרת של שניס ג'ונסון, קריסטין סימון וג'וסלין ווילובי שקלעו ביחד 60 נקודות. רעננה נשרה הערב לליגה הלאומית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי