בשני: חצי גמר הפלייאוף של ליגת העל בכדורסל נשים ייצא לדרך

עדן רוטברג
עדן רוטברג | באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל

אליצור רמלה תארח את מכבי עירוני רמת גן (19:00) ומכבי בנות אשדוד תפגוש את אליצור חולון (21:00). הסדרות ישוחקו בשיטה של הטוב משלושה משחקים

(גודל טקסט)

סדרות חצי גמר הפלייאוף של ליגת העל בכדורסל נשים יחלו מחר (שני) וישוחקו בשיטה של הטוב משלושה משחקים. אליצור רמלה תארח את מכבי עירוני רמת גן ומכבי בנות אשדוד תפגוש את אליצור חולון.

אליצור רמלה – מכבי עירוני ר"ג (19:00)

רמלה ניצחה במהלך העונה הסדירה את רמת גן בכל אחד משלושת המפגשים שהיו ביניהן עד כה ובכל אחד מהמפגשים הללו רמת גן נעצרה על פחות מ-70 נקודות. רמת גן ניצחה את אליצור רמלה 72:73 במשחק גמר גביע המדינה ווינר לנשים בכדורסל, אבל הפסידה לה במשחק הגמר של טורניר פתיחת העונה, 75:68.

כעת ניצבות שתי הקבוצות לסדרה שתכריע מי מהן תעלה לסדרת גמר הפלייאוף ותיאבק על תואר האליפות.  וכאן ראוי לציין שבתחילת השבוע שעבר נפגשו שתי הקבוצות במסגרת המחזור האחרון בליגה הסדירה ואז ניצחה רמלה, ללא טיפאני מיטשל, 66:72 בחוץ, כאשר במשחק זה הציגה קיו וואלס מרמת גן את אחד ממשחקיה החלשים העונה. כעת, עם מיטשל בהרכב של רמלה, אחרי שבוע של מנוחה והיערכות, מתייצבות הקבוצות בכוחות מחודשים והכל פתוח ואפשרי, במיוחד כשגמר הפלייאוף כל כך קרוב. 

טיפאני מיטשל
טיפאני מיטשל | באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל

מכבי בנות אשדוד – אליצור חולון (21:00)

אשדוד, עם המאמן החדש-ישן עדן ענבר על הקווים, בהופעת בכורה העונה, תנסה להרוויח את הכרטיס לגמר הפלייאוף אבל זה לגמרי לא יהיה קל מול אליצור חולון. אמנם אשדוד ניצחה את חולון 81:95 במשחק חוץ במחזור ה-22 אבל חולון חולמת להפיק את המקסימום מבחינתה בעונה הנוכחית וזה אומר שהיא תזדקק לסגל בריא וליכולת גבוהה של הישראליות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי