קלסי בון חתמה בחולון, שהודיעה כי תשוב לשחק באירופה אחרי 20 שנה

רועי אייזנברג
רועי אייזנברג | באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל

הקבוצה תשתתף ביורוקאפ לראשונה מאז 2002 והחלה לבנות את הסגל לעונה הבאה, כשצירפה את כוכבת העל שנבחרה במקום החמישי בדראפט ה-WNBA, הרשימה בקונטיקט סאן וזכתה ביורוליג עם גלאטסראיי

(גודל טקסט)

קבוצת הנשים של אליצור חולון הודיעה הבוקר (שלישי) כי בעונה הקרובה היא תחזור לשחק בזירה האירופית אחרי 20 שנה ותשתתף במשחקי היורוקאפ. בפעם האחרונה שהופיעה חולון באירופה הייתה במסגרת גביע רונקטי בשנת 2002.

חולון החלה כבר לבנות את הסגל לעונה הקרובה והחתימה את כוכבת העל קלסי בון (29, 1.93 מטר), בוגרת מכללת טקסס שנבחרה במקום החמישי בדראפט ה-WNBA על ידי ניו יורק ליברטי, משם עברה לקונטיקט סאן בשורותיה רשמה נתונים מרשימים: 15.7 נקודות ו-6.3 כדורים חוזרים בממוצע למשחק ואף השתתפה במשחק האול סטאר של ה-WNBA.

לבון ניסיון בזירה האירופית, כשבשנת 2015 היתה שותפה לזכייתה של גלאטסראיי הטורקית באליפות היורוליג וב-2019 הובילה את מרסין הטורקית לזכייה באליפות המדינה. משם עברה לשחק בליגה הסינית היוקרתית, שם העמידה ממוצעים של 27.8 נקודות ו-10.1 כדורים חוזרים למשחק. אשתקד, בגלל מגיפת הקורונה, החליטה בון להישאר בארצות הברית.

מנחם וידהורן יו"ר חולון, אמר: "זהו יום מיוחד למועדון, שאחרי 20 שנה חוזר למסגרת האירופית. הצטרפותה לקבוצה של שחקנית איכותית ברמתה של קלסי בון, אחת הסנטריות הטובות ביותר שהגיעו לישראל, היא החתמה יוצאת דופן במלוא מובן המילה. אני מאמין שיחד אתה נדע לבנות קבוצה איכותית שתתמודד בארץ על כל התארים ותייצג בכבוד את ישראל בזירה האירופית".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי