Sport1 Banner

קרן מוזס מונתה למנכ"לית מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל

קרן מוזס |

שחקנית העבר בת ה-28, שפרשה ממשחק פעיל עקב פציעה בברך ובעבר שימשה כקפטנית בנבחרות ישראל הצעירות וניהלה את נבחרות הנערות והקדטים, אמרה עם כניסתה לתפקיד: "אשקיע את מירב המאמצים בהחזרת הקהל לאולמות"

(גודל טקסט)

קרן מוזס, לשעבר קפטנית בנבחרות הצעירות של ישראל בכדורסל ושחקנית בקבוצות הפועל פתח תקווה ובנות הרצליה בליגת העל לנשים, מונתה היום (ראשון) למנכ"לית ליגת העל לנשים בכדורסל.

מוזס בת ה-28, שנאלצה לפרוש ממשחק פעיל בגלל פציעה קשה בברך, היא בעלת תואר ראשון במנהל עסקים ולפני כשלוש שנים הייתה מנהלת נבחרת הנערות של ישראל, שהעפילה לדרג א'. קודם לכן, היא שימה כמנהלת נבחרת הקדטיות של ישראל ב-2016. מוזס תעבוד לצדו של רמי קצוני, מנהל התפעול של ליגת העל לנשים בכדורסל בשלוש השנים האחרונות.

עם כניסתה לתפקיד מנכ"לית המנהלת אמרה מוזס: "האתגר הגדול והעיקרי בו אשקיע את מירב המאמצים הוא החזרת הקהל לאולמות. לשם כך, אנחנו זקוקים לשיתוף פעולה מלא של כל העושים במלאכה והמעורבים בליגה הזו – הקבוצות, הרשויות העירוניות, משרד התרבות והספורט, המועצה להסדר ההימורים בספורט ואתנה. אני מאמינה שטיפוח השחקניות הישראליות והשתלבותן בהרכבי הקבוצות במשחקים יסייע רבות בהעמקת הקשר של אוהדים לליגת העל לנשים בכדורסל. ברובד העסקי, אני מקווה שנעמיק את החיבור והקשר של הקהילה העסקית לתמיכה וקידום כדורסל הנשים בישראל".

עוד באותו נושא: ליגת העל לנשים, קרן מוזס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי