אילה רוט חתמה בהפועל בני פ"ת: "סוף סוף הצלחנו לצרף אותה"

אילה רוט
אילה רוט | באדיבות הפועל בני פתח תקווה

הגארדית בת ה-21 הצטרפה לשורות הקבוצה של רועי לוין: "מאמינה בעצמי ובקבוצה ויודעת שנעשה דברים יפים". המנהל המקצועי גיל סלע: "ניתן לה את המתפתחות להוביל את הקבוצה"

(גודל טקסט)

קבוצת הנשים של הפועל בני פתח תקווה הודיעה הבוקר (שני) על החתמתה של הגארדית אילה רוט (21, 1.68 מטר), שתשחק בשורותיה בעונת המשחקים הקרובה.

רוט, בוגרת מחלקת הנערות של מכבי רעננה, היתה מעמודי התווך של המחלקה הצעירה ברעננה, שיחקה גם בנבחרות הצעירות של ישראל ובהמשך עלתה לקבוצה הבוגרת של מכבי רעננה. משם עברה לאליצור חולון ובעונה האחרונה רשמה ממוצע של 4.5 נקודות למשחק.

הפועל בני פתח תקווה תהיה הקבוצה השלישית של רוט בליגת העל, והיא צפויה לקבל תפקיד משמעותי במערך המקצועי ההולך ונבנה של הקבוצה. "אני מאמינה בעצמי ובקבוצה ויודעת שבעונה הקרובה נעשה דברים יפים. לא אסתיר את התרגשותי הגדולה", אמרה לאחר החתימה.

רועי לוין, מאמן הקבוצה, הוסיף: "רוט היתה מהשחקניות הראשונות שפנינו אליהן במטרה לצרף אותה לקבוצה שלנו. אני מאמין בה מאד וביכולות שלה להוביל את הקבוצה קדימה כשחקנית מובילה. מעבר ליכולות שלה, היא מביאה אתה אנרגיות טובות לכל מקום שהיא נמצאת בו. אני שמח מאוד שהצלחנו להחתים אותה".

גיל סלע המנהל המקצועי: "שנתיים אני מנסה להביא את רוט אלינו. סוף סוף השנה זה הצליח. אני מאוד אוהב את האנרגיות שלה. בדומה להדר חדד ניתן לה את המפתחות להוביל את הקבוצה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי