אליצור ת"א צירפה את ירדן דנון, רמלה החתימה את אמה קאנון

ירדן דנן
ירדן דנן | באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל

העולה החדשה הכריזה על החתמה ראשונה - שחקנית נבחרת ישראל ששיחקה אשתקד במדי מכבי אשדוד. רכש משמעותי גם לרמלה, שהודיעה על צירופה של האמריקנית שכיכבה אשתקד במדיה של אלגיז

(גודל טקסט)

קבוצת הנשים של אליצור נווה דוד רמלה הודיעה הבוקר (שישי) על החתמתה של האמריקנית אמה קאנון (32, 1.88 מטר), שחקנית קונטיקט מה-WNBA, שהחלה את העונה בלאס וגאס. קאנון חוזרת לישראל בפעם השנייה. בעונת המשחקים 2015/2016 שיחקה בקבוצת א.ס. רמת השרון יחד עם אליסה בארון שהוחתמה השבוע לעונה שנייה באליצור נווה דוד רמלה.

קאנון היא שחקנית אגרסיבית ופיזית מאוד, ריבאונדרית מצוינת המשלבת ביכולותיה קליעה טובה מבחוץ והתמצאות טובה באזור הצבע. בעונה שעברה שיחקה באלגיז הטורקית החזקה והעמידה ממוצעים של 23 נקודות למשחק ו-13 כדורים חוזרים (4 מהם בהתקפה). קבוצתה שיחקה ביורוקאפ והגיעה לרבע הגמר שם קלעה 20 נקודות והורידה 13 כדורים חוזרים.

אמה קאנון
אמה קאנון | באדיבות אליצור נווה דוד רמלה

העולה החדשה לליגת העל, אליצור ת"א, אותה תאמן דניאלה ראובן, הודיעה גם היא על החתמה ראשונה לקבוצה. ירדן דנן, שחקנית נבחרת ישראל (24, 1.79 מטר), מהיעה לקבוצה ממכבי בן בנות אשדוד בשורותיה שיחקה בעונה האחרונה. עונה קודם לכן שיחקה דנן באליצור נווה דוד רמלה בשורותיה זכתה בתואר קלעית השלשות של העונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי