כדורסל נשים: 73:74 מותח להפועל ראשון לציון על א.ס. רמת השרון

עדן ציפל, הפועל ראשון לציון, מול שאטורי ווקר, א.ס. רמת השרון | אתר רשמי, באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל

הקבוצה של זיו ארז נהנתה מ-30 נקודות של ג'ני סימס ושמרה על המאזן המושלם והמקום הראשון. בריג'ט קרלטון החטיאה על הבאזר

(גודל טקסט)

הפועל ראשון לציון נותרה מושלמת בליגת העל לכדורסל נשים, אחרי שגברה היום (שישי) 73:74 על א.ס. רמת השרון בתום קרב צמוד. המשחק נפתח בטקס מיוחד בו אירחה מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל את לינוי אשרם האלופה האולימפית בהתעמלות אמנותית, שקיבלה תשורה מיוחדת מיו"ר מנהלת הליגה, הילה קניסטר בר דוד והקפטניות של שתי הקבוצות. אשרם התכבדה גם בזריקת כדור הפתיחה של המשחק.

זריקות מדויקות של עדן ציפל מרחוק הצטרפו ל-9 נקודות של ג'ני סימס ברבע הראשון ואלה הקפיצו את הקבוצה האורחת ליתרון דו ספרתי כבר בסוף הרבע הראשון – 12:22.

רמת השרון, עם 28 אחוז מהצבע ו-0 מ-6 מחוץ לקשת, נראתה בסוף הרבע הראשון ובתחילת הרבע השני לא רק רופסת בהגנה אלא גם קבוצה חסרת אונים מבחינה התקפית, שיכולה להשיג נקודות בעיקר כששאטורי ווקר עומדת על קו העונשין. שינויי ההרכבים של המאמן הצעיר אוהד גל לא הצליחו לגרום לשחקניות שלו להיכנס לקצב התקפי, ומטרידה יותר הייתה העובדה שגם בהגנה סירבה הקבוצה הביתית לכופף רגליים ולהקריב עבירות.

אחרי שבעה ניסיונות כושלים, רותם שוסטר קלעה את השלשה הראשונה של רמה"ש שלוש דקות לפני המחצית. שחקנית נבחרת ישראל, דניאל קארש, עלתה על הלוח רק בדקה האחרונה של המחצית. עם נתונים כאלה די מובן מדוע הפער לא הצטמק גם ברבע השני ותוצאת המחצית עמדה על 30:41 לקבוצה מראשון לציון.

לא ברור מה אוהד גל אמר לשחקניות שלו בהפסקה, אבל למחצית השנייה הן עלו כמו מלוע של תותח. תוך קצת יותר משלוש דקות קלעה הקבוצה הביתית 13 נקודות, וגם בצד השני של המגרש הועבר המסר: כאן לא יהיה סל קל. רק נקודות של סימס השאירו את הקבוצה האורחת ביתרון. 3:54 לסיום הרבע הושלם המהפך, כשבריג'ט קרלטון המשיכה רבע שלישי מצוין שלה ושל הקבוצה והעלתה אותה ליתרון 50:51. הרבע הסתיים ב-57:58, בעיקר בזכות העובדה שהקבוצה הביתית המשיכה לשמור על נתון די מדהים של 100 אחוז מהעונשין (20 מ-20).

הרבע האחרון נפתח בסימן ראשון לציון, שלמרות בעיית עבירות חמורה ניצלה את העובדה שווקר ומונרו נותרו על הספסל ועלתה ליתרון 61:65. הרבע כולו נמשך באותה מגמה. האחוזים של רמה"ש צנחו והשחקניות של זיו ארז המשיכו לקבל תוצרת מסימס (30 נק' במשחק) ושלשות מציפל ומאי רווח.
הכל הוביל לסיום צמוד בדקה האחרונה. ראשון לציון הובילה 71:72 ושלחה את מונרו לקו 14 שניות לסיום. הזרה של רמה"ש קלעה פעמיים והפכה את התוצאה ל-72:73 לזכות רמה"ש. אלא שסימס חתמה משחק מדהים שלה עם סל מכריע 3.6 שניות לסיום, שקבע 73:74 וניצחון נוסף לקבוצה מעיר היין אחרי החטאה מסמרת שיער של קרלטון עם הבאזר.

קלעו לרמת השרון: קרלטון 20, ווקר 18, מונרו 16, שוסטר 12, קארש 5, רוזנבלום 2.

קלעו לראשון לציון: סימס 30, ציפל 16, בלוק 9, רווח 8, כהן 8, אטינגר 3.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי