נשים: הפועל פתח תקוה הנחילה להפועל ראשל"צ הפסד בכורה

שחקנית הפועל פתח תקוה בכדורסל קנישה בל | אתר רשמי, באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל

המלאבסיות קיבלו משחק נהדר מקאדיג'ה קייב (27) וקנישה בל (25) בדרך ל-69:85. רמת השרון ניצחה בחולון. גם רמת גן ואשדוד ניצחו

(גודל טקסט)

המחזור השישי בליגת העל לנשים בכדורסל ננעל הערב (שני) עם ארבעה משחקים. אחרי שמכבי חיפה גברה אמש על אליצור רמלה, באה הערב ההפתעה האמיתית של המחזור, כשהפועל ראשון לציון רשמה את הפסד הבכורה שלה העונה. בנוסף, רמת השרון ניצחה בחולון, בעוד מכבי אשדוד ניצחה בחוץ את אליצור תל אביב.

הפועל פתח תקוה – הפועל ראשון לציון 69:85

מוליכת הטבלה ערב המחזור התייצבה למשחק בניסיון להמשיך את הריצה ולשמור על מאזן מושלם. לא ברור אם זו הייתה תוכנית המשחק של הקבוצה ממלאבס, אבל קצב המשחק ההתקפי נעצר במעט בתחילת הרבע השני ואיפשר למארחות לחזור למשחק, לאחר פתיחה טובה של ראשון לציןן. ברבע רביעי נתקעה האורחת ארבע וחצי ללא נקודות ופתח תקוה ניצלה זאת כדי לברוח ולסגור עניין.


קלעו לפ"ת: קייב 27, בל 25, הופר 18, חדד 11, חג'ג' 2, רוט 2.

קלעו לראשל"צ: סימס 25, כהן 16, בלוק 16, ציפל 5, קארש 5, אטינגר 2.


אליצור תל אביב – מכבי אשדוד 70:66

שתי הקבוצות הציגו משחק התקפה לא טוב, אך במחצית השנייה היו אלה הבנות מעיר הנמל שהשתלטו על המשחק ופתחו פער לא גדול, אך משמעותי במשחק עם אחוזים נמוכים שהתפתח. ויקטוריה ויויאנס סייעה לאשדוד להשלים ריצת 3:18, ולמרות קאמבק מאוחר של אליצור תל אביב, ויויאנס הייתה שם כדי לקבור שלשה חשובה שסגרה עניין לטובת האורחת.

קלעו לת"א: קרינגטון 28, לסלי 18, רפאל 7, סמית' 6, זליבנסקי 5, זהות 2.

קלעו לאשדוד: ויויאנס 22, סהר 18, הייטאוור 12, כהן 10, דיין 3, פן 2, פרסלי 2, שה 1.

שחקנית הפועל פתח תקוה בכדורסל הדר חדד
פתח תקוה הפתיעה את המוליכה. הדר חדד | אתר רשמי, באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל

מכבי רמת גן – בנות הרצליה 65:89

הדאבליסטית השלימה ניצחון כפול לראשונה העונה לאחר הניצחון המרשים במחזור שעבר. הפתיחה של רמת גן לא הותירה מקום לספק באשר לזהות הקבוצה הבכירה. האורחת מהרצליה השתחררה ברבע השני ואף עלתה ליתרון, אך טל לב דאגה להוריד את רמת גן עם ההובלה למחצית כאשר ברבע השלישי הגיעה הבריחה של השחקניות של רועי לזר. ברבע האחרון הגדילה המארחת את יתרונה וחגגה ניצחון נוסף.

קלעו לרמת גן: ג'יימס 25, לב 20, גרזון 17, הארפר 16, ג'נקינס 9, ברמן 2.

קלעו להרצליה: בראון 19, פולארד 14, פורביס 14, סימון 13, עזורי 3, פליישר 2.


אליצור חולון – א.ס רמת השרון 85:70

אחרי פתיחת עונה מהוססת במקצת וניצחון במשחק צמוד בשבוע שעבר באשדוד, יצאה הערב הקבוצה מהשרון למשחק חוץ נוסף ויצאה גם ממנו עם ידה על העליונה. לאחר מחצית ראשונה צמודה ברחו האורחות ברבע השלישי בעוד השחקניות של רועי אייזנברג התקשו לקלוע. חולון עוד עשתה קולות של חזרה למשחק ברבע האחרון, בעיקר בזכות נקודות של בריטני ג'ונס, אבל רמת השרון ממש לא נבהלה ובמשחק שקט ורגוע ידעה להחזיר את היתרון ולחזור מחולון עם ניצחון חוץ שני ברציפות.

קלעו לחולון: ג'ונס 23, בון 16, רבר 12, אדאמס 6, סויץ 5, חג'ג' 4, פלץ 2, שבתאי 2.

קלעו לרמה"ש: ווקר 23, מונרו 17, קארש 15, קרלטון 14, וטורי 12, שוסטר 2, רוזנבלום 2.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי