אחרי הפארסה: נדחה המחזור ה-15 בליגת העל לנשים בכדורסל

34 נקודות בדרך לניצחון הבכורה של בנות הרצליה. סימון | אתר רשמי, באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל

לאחר אירועי המחזור ה-14, במנהלת החליטו להשהות את הפעילות עד אשר יפחת מספר השחקניות המאומתות לנגיף הקורונה

(גודל טקסט)

יו"ר מנהלת ליגת אתנה לנשים בכדורסל הילה קניסטר בר דוד ומנהל התפעול של הליגה רמי קצוני החליטו היום (שלישי) לדחות את משחקי המחזור ה-15 בליגה, עד לצמצום מספר השחקניות המאומתות לנגיף הקורונה.

ההחלטה התקבלה אחרי שאתמול, במחזור ה-14, התברר כי יש מספר גבוה של שחקניות מאומתות ולאור חילוקי דעות בין יושבי ראש הקבוצות לבין עצמם במספר אולמות, בהם נראה היה כי יצרו אנדרלמוסיה כשחלקם הגיעו לאולמות עם שחקניות מאומתות למרות האיסור.

כזכור, אתמול נדרשה אליצור תל אביב להתייצב למשחק מול בנות הרצליה, על אף ששתי שחקניות שלה יצאו חיוביות לקורונה בבדיקה ביתית, וזאת בשל העובדה שמבחינת תקנון המנהלת רק בדיקות PCR נחשבות קבילות. הדבר הוביל לפארסה מביכה, כשהתל אביביות ביצעו 24 עבירות תוך 5:07 דקות, כך שלקבוצה לא יהיו מספיק שחקניות על מנת להמשיך במשחק. בנוסף, במכבי אשדוד התגלו מספר שחקניות מאומתות בבדיקת אנטיגן ואחרי שהקבוצה נדרשה לערוך בדיקות PCR, היא החליטה שלא להופיע למשחק ברמת השרון.

שחקניות אליצור תל אביב מול בנות הרצליה
אליצור תל אביב נותרה עם שתי שחקניות במגרש | צילום מסך, מתוך טוויטר

"קניסטר בר דוד וקצוני החליטו על דחיית המחזור הקרוב וזאת על פי סעיף 1 ב' בפרק ו' של תקנון המשחקים, המאפשר דחיית מחזור ליגה בעקבות ארועים ותקלות שאינם משרתים את תקנון הליגה, מתוך דאגה לבריאות השחקניות ואנשי הצוות", נמסר בהודעה הרשמית על דחיית המחזור.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי