בדאלונה רוצה לצרף את בן שרף מהעונה הבאה

play
שחקן נבחרת הקדטים של ישראל בן שרף | אתר רשמי, האתר הרשמי של פיב"א
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 9.5 08:36

אלופת ספרד בנוער מעוניינת בכישרון העל הישראלי (17, 1.97) שערך התרשמות במדיה בשנה שעברה, אך שרף לא יקבל החלטה עד לתום העונה. הגארד רשם העונה 14 נקודות למשחק בנתניה בליגה הלאומית

(גודל טקסט)

בדאלונה, אחת הקבוצות המובילות בספרד בפיתוח כשרונות צעירים, מעוניינת לצרף לשורותיה בסוף העונה את שחקנה של אליצור נתניה ונבחרת הנוער בן שרף. שרף היה בהתרשמות בחובנטוד בפגרה הקודמת, אך לבסוף בחר לחתום בקבוצת הבוגרים בליגה הלאומית, כשאנשי הקבוצה שומרים על מעקב על יכולותיו. מצידו של שרף, לא מתכוונים לקבל החלטות לפני תום העונה בליגה הלאומית, ולאחר טורניר הנוער של היורוליג.

שרף (17, 1.97) נחשב לאחד הכישרונות הגדולים ביותר בישראל בשנים האחרונות. הוא בגדל במחלקת הנוער של הפועל עמק חפר, ומיד סומן כאחד הכשרונות הגדולים בארץ. במהלך העונה שעברה שיחק בטורניר הנוער של היורוליג במדי קבוצת פטראס אותה אימן ואסיליס ספאנוליס. בקיץ הצטיין באליפות אירופה לקדטים עם 24.7 נקודות, 6.7 ריבאונדים ו-4.1 אסיסטים למשחק.

בן שרף שחקן אליצור נתניה
בן שרף שחקן אליצור נתניה | אתר רשמי, יעל אמסילי, מנהלת הליגה הלאומית

הוא בחר לחתום באליצור נתניה מהלאומית ונבחר לתגלית העונה ולשחקן השישי של העונה עם 14 נקודות, 3.3 ריבאונדים ו-2.9 אסיסטים, כשהקבוצה מהשרון נמצאת כרגע בסדרת העלייה לליגת העל. במקביל שיחק בטורניר הנוער של היורוליג פעם נוספת, תחת פטרי קופונן, ורשם 18.8 נקודות, 4.2 ריבאונדים ו-2.8 אסיסטים למשחק.

כאמור, בדאלונה היא אחת הקבוצות המובילות בספרד בפיתוח שחקנים צעירים, והיא זכתה בשנתיים האחרונות באליפות הנוער של ספרד, כשהעונה היא גוברת בגמר על ריאל מדריד וברבע הגמר על ברצלונה. בין השחקנים הגדולים שעברו במחלקת הנוער של הקבוצה נמצאים ריקי רוביו, רודי פרננדס ורוג'ר גרימאו, ובשנים האחרונות היא מתמחה גם בצירוף שחקנים זרים למחלקת הנוער, כשהשם הבולט הוא מרקו טודורוביץ' המונטנגרי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי