משרד התרבות והספורט יתקצב את הליגה הלאומית בכ-13 מיליון שקל

play
איזו דרמה. אוחיון | אתר רשמי, יעל אמסילי, מנהלת הליגה הלאומית
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 19.6 04:38

בישיבת מנהלת הליגה הלאומית שנערכה במשרדו של השר, הוא הבטיח להעמיד תקציב לרשות הליגה בהתאם לקריטריונים שייקבעו. זו הפעם הראשונה בה קבוצות הליגה הלאומית יתוקצבו מגוף ממשלתי

(גודל טקסט)

לאחר שבקיץ הקודם חתמה מנהלת ליגה לאומית Winner על הסכם עם הטוטו, היום (שני) הצהיר שר התרבות והספורט מיקי זוהר על מתווה תקצוב לקבוצות הליגה בסך 13 מיליון שקלים. למעשה, זאת הפעם הראשונה בה משרד הספורט יתקצב הליגה הלאומית בכדורסל.

כידוע, בעונת 2023/24 תשחקנה בליגה לאומית Winner 13 קבוצות כך שכל קבוצה תוכל לקבל כמיליון ש"ח. בישיבה הוחלט כי הסכום לכל קבוצה יותנה לפי קריטריונים שייקבעו בקרוב כגון מעטפת לכל קבוצה, הגדלת תקציב המינימום, שדרוג אולמות ועוד.

שר התרבות והספורט מיקי זוהר עם ראשי הליגה הלאומית בכדורסל
מיקי זוהר וראשי הליגה הלאומית | אתר רשמי, יעל אמסילי

שר התרבות והספורט מיקי זוהר: "שמחתי להיפגש עם נציגי קבוצות הליגה הלאומית בכדורסל ולדון איתם על מתווה התקצוב החדש. המטרה היא שהליגה הלאומית לא תהיה עוד שלב בדרך אלא ליגה ראויה ונחשבת בפני עצמה. לחזק את השחקנים, הקבוצות ואת הכדורסל בישראל".

השר זוהר שאף היה בעבר יו"ר מכבי קרית גת ששיחקה בליגה הלאומית, אמר לקבוצות כי הוא מודע לקשיים שלהן וכי הליגה הלאומית חשובה לכדורסל הישראלי.

יו"ר מנהלת הליגה הלאומית, רון וורוטיצקי: "ראשית, אני רוצה להודות לשר התרבות והספורט מיקי זוהר, על תיקון עוול בן שנים רבות. ליגה לאומית מייצגת כדורסל ישראלי אמיתי ואין כל סיבה שליגה שמטפחת שחקנים לכל נבחרות ישראל ולקבוצות ליגת העל, לא תזכה כלל לתקצוב. אני גאה בהישג, ובטוח שתקצוב זה יסייע לקבוצות ואף יתרום לצמצום הפערים מליגת העל".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי