עונה חדשה של הישרדות: הפועל חולון חייבת ניצחון בפטראס

הסגולים יודעים שאם יפסידו הערב (19:30) לפרומיתאס, הם יודחו מליגת האלופות. סי.ג'יי האריס חוזר, ומצטרף לג'סטין סמית'. לפניכם התרחישים המלאים לשני מחזורי הנעילה

קבוצות: הפועל חולון
(גודל טקסט)
יותם חנוכי, דיאנדרה בארנס שחקני הפועל חולון
יותם חנוכי, דיאנדרה בארנס שחקני הפועל חולון | אתר רשמי, ליגת האלופות של פיב"א

הפועל חולון תעלה הערב (רביעי, 19:30) לפרקט בדימיטריס טופאלוס ארנה בפטראס, ומשחק החוץ האחרון שלה בטופ 16 יהפוך למשחק הישרדות: היא חייבת ניצחון על פרומיתאס כדי לשמור על סיכוי להעפיל לרבע גמר ליגת האלופות, משום שהפסד יביא להדחתה המיידית.

מורסיה, שתפגוש במחזור הנעילה את הסגולים בסומבטהיי, ניצחה אתמול את א.א.ק אתונה 89:100 ועלתה למאזן 1:4 במקום הראשון. במידה שפרומיתאס תנצח הערב – היא תשתווה אליה ושתיהן יבטיחו את מקומן בשלב הבא; חולון תרד למאזן 3:2 ותאבד סיכוי להתברג בין שתי הראשונות.

אם הקבוצה הישראלית תנצח, היא תשתווה לפרומיתאס במקומות 3-2 (כשלשתיהן יהיה מאזן 2:3), והתמונה תסתבך.

הנה התרחישים המלאים במצב שכזה:

* חולון תנצח את מורסיה, ופרומיתאס את א.א.ק: תיווצר טבלה משולשת – כשלחולון, מורסיה ופרומיתאס מאזן 2:4 – והיא תוכרע בהפרשי סלים פנימיים. אם הסגולים ינצחו הערב ב-14 הפרש ומעלה בפטראס, הם יסדרו לעצמם תעודת ביטוח ויעקפו את היוונים בכל טבלה שכזו.

* חולון תנצח את מורסיה, ופרומיתאס תפסיד לא.א.ק: חולון ומורסיה יעלו לפלייאוף עם מאזן 2:4, בעוד פרומיתאס תיוותר מאחור עם 3:3. הישראלים יזדקקו לניצחון ב-18 הפרש ומעלה כדי לתפוס את המקום הראשון.

* חולון תפסיד למורסיה, ופרומיתאס תנצח את א.א.ק: מורסיה ופרומיתאס יעלו, חולון תסיים שלישית עם מאזן 3:3.

* חולון תפסיד למורסיה, ופרומיתאס תפסיד לא.א.ק: מורסיה ראשונה (1:5), ואחריה חולון ופרומיתאס עם מאזן 3:3. כדי לעלות בסיטואציה הזו, הסגולים צריכים לנצח הערב בעשר הפרש לפחות.

שחקן הפועל חולון סי ג'יי האריס
בלט. האריס | אתר רשמי, אתר פיב"א

לראשונה מאז ההפסד ה"ביתי" לפרומיתאס לפני חמישה שבועות, עמית שרף יקבל הערב בחזרה את סי.ג'יי האריס שהחלים מפציעה. גם ג'סטין סמית' ישוב לפעילות בזירה האירופית, אבל דיאונדרה ברנס חש ברע ומצטרף ברשימת המושבתים לשון דאוסון.

"פרומיתאס ניצחה בשישה משבעת המשחקים האחרונים שלה, ונמצאת בכושר מצוין", ניתח המאמן. "נצטרך להגביל את הגארדים המובילים שלה, האנטר הייל ואנתוני קאוון, לא לתת לפורוורדים קליעות חופשיות ולעשות עבודה טובה יותר בריבאונד ההגנה. אחרי תקופה עם חוסרים, אנחנו נוסעים בסגל כמעט מלא למשחק. נחפש את הכימיה וההרכבים הנכונים ביותר כדי לנצח ולשמור על הסיכוי להמשיך לשלב הבא".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי